اپل دومین نسخه بتا visionOS 1.1 را منتشر کرد

اپل امروز دومین نسخه بتا را منتشر کرد visionOS به روز رسانی ۱٫۱ برای توسعه دهندگان، به آنها اجازه می دهد تا ویژگی های جدید را قبل از اجرای عمومی نرم افزار آزمایش کنند. دومین بتا یک هفته بعد از آن می آید انتشار اولین بتا.

اپل دومین نسخه بتا visionOS 1.1 را منتشر کرد
نسخه بتا visionOS را می‌توانید با رفتن به برنامه تنظیمات در دستگاه و جابه‌جایی بتای توسعه‌دهنده دانلود کنید. یک حساب توسعه دهنده ثبت شده مورد نیاز است و اپل توصیه می کند قبل از نصب نرم افزار جدید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

visionOS 1.1 گزینه ای را برای تنظیم مجدد Vision Pro اضافه می کند رمز عبور خود را فراموش کنید، قابلیتی که دیروز نیز با visionOS 1.0.3 برای عموم منتشر شد. پیش از این، یک رمز عبور فراموش شده نیاز به آوردن Vision Pro به اپل برای بازنشانی آن داشت.

این به‌روزرسانی از تأیید تأیید کلید تماس iMessage پشتیبانی می‌کند و مدیریت دستگاه اپل را به Vision Pro اضافه می‌کند. با این قابلیت، بخش‌های فناوری اطلاعات در شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی می‌توانند هدست‌های Vision Pro را به همان روشی که آیفون‌ها، آی‌پدها و مک‌ها را مدیریت می‌کنند، مدیریت کنند.

طبق یادداشت‌های بتای اپل، کاربران اکنون می‌توانند صحنه‌های حجمی را نزدیک‌تر از قبل تغییر مکان دهند و تعامل مستقیم آسان‌تری با محتوای صحنه حجمی فراهم کنند. این بدان معناست که اشیاء را می توان نزدیکتر به شما قرار داد.

اپل همچنین Personas را در VisionOS بهبود داده است و آنها را طبیعی‌تر و واقعی‌تر از قبل کرده است.

جمع بندی های مرتبط: visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/13/visionos-1-1-beta-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *