کمیسیونر FCC دیوانه در اپل بیش از وضعیت Beeper Mini

اگر فکر می‌کردید که داستان Beeper Mini برای عمل به عنوان سرویس iMessage در اندروید به پایان رسیده است، اشتباه می‌کنید. در حالی که بیپر آن را در ماه دسامبر ترک کرد در سال گذشته، از آنجایی که اپل چندین راه را برای جلوگیری از کارکرد Beeper Mini کشف کرده بود، آنها متحدان دیگری را به طور بالقوه در کنار خود دارند که می توانند شانس دیگری را در آینده به آنها بدهند. ما در مورد دولت آمریکا صحبت می کنیم.

برندان کار، کمیسیونر FCC، این هفته گفت که او معتقد است اپل باید در مورد کل خرابی مورد بررسی قرار گیرد. کار به قوانین قسمت ۱۴ FCC به عنوان دلیلی برای بررسی اقدامات اپل اشاره کرد.

این قوانین ظاهراً شامل اطمینان از اینکه خدمات ارتباطی پیشرفته «در دسترس و قابل استفاده برای افراد دارای معلولیت است» را شامل می شود. به عبارت دیگر، Carr معتقد است که اپل از کار کردن Beeper Mini می‌تواند مانع (یا مانع) افراد خاصی از دسترسی به iMessage اپل شود. منظورم این است که، بله، اپل مطمئناً این کار را انجام می‌دهد، اما چرا این Beeper Mini بود که این موضوع را به FCC تبدیل کرد تا آن را بررسی کند؟

کار در توییتر اپل را صدا زد (اینجا) همراه با توضیح مختصری و همچنین ویدیویی که در آن به بحث بیشتر در مورد موضوع خود با آنچه که برای بیپر مینی انجام شده است می پردازد.

او سپس با اشاره به اینکه iMessage تجربه‌ای «تخریب‌شده» در کیفیت عکس، وضوح ویدیو، اشتراک‌گذاری مکان و موارد دیگر ارائه می‌کند، به کسی که از این ایده انتقاد داشت، پاسخ داد:

آیا این تنظیمات مشکل کاهش کیفیت عکس، کاهش وضوح ویدیوها، حذف اطلاعات مکان، عدم دسترسی به ویژگی‌های پیام‌رسانی پیشرفته و غیره را هنگام پیام‌رسانی با Android برطرف می‌کنند؟ پیامدهای منفی بسیاری (از جمله پیامدهای رقابتی) از تصمیمات iMessage اپل ناشی می شود.

کار نگفته است که FCC بود سرمایه گذاری اپل بر روی این وضعیت، تنها که او معتقد است که آنها باید. حدس می‌زنم زمان مشخص خواهد کرد، جنگجویان حباب سبز.

// Techcrunch


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/13/fcc-considers-investigating-apples-battle-with-beeper-mini/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *