اپل فیلم های iTunes و برنامه های نمایش تلویزیونی را در tvOS 17.2 حذف می کند

اپل برنامه‌های اضافی iTunes Movies و iTunes TV Show را حذف می‌کند اپل تی وی با به روز رسانی tvOS 17.2 شروع می شود. همانطور که توسط ۹to5Macدر نسخه کاندید انتشار tvOS 17.2، باز کردن این برنامه ها کاربران را به برنامه Apple TV هدایت می کند.

اپل فیلم های iTunes و برنامه های نمایش تلویزیونی را در tvOS 17.2 حذف می کند
برنامه Apple TV از خرید فیلم و نمایش تلویزیونی پشتیبانی می کند، برنامه های قدیمی iTunes Movies و iTunes TV Shows را غیر ضروری می کند و همچنین برای برخی از کاربران Apple TV گیج می شود.

در متن کاندیدای انتشار iOS 17.2 آمده است: «فیلم‌های iTunes و خریدهای شما تغییر کرده‌اند». می توانید فیلم بخرید یا کرایه کنید و خریدهای خود را در برنامه Apple TV بیابید.

بلومبرگ‘s مارک گورمن در ماه اکتبر گفت اپل قصد دارد برنامه‌های مستقل Apple TV را که برای اجاره و خرید برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها در دسترس است حذف کند و همچنین گفت که بخش‌های نمایش تلویزیونی و فیلم از برنامه iTunes Store در آیفون‌ها و آی‌پدها حذف خواهند شد.

در حالی که اپل در واقع روند حذف برنامه‌های iTunes TV Shows و iTunes Movies خود را در Apple TV آغاز کرده است، این برنامه‌ها هنوز در RC وجود دارند تا به مشتریان دستورالعمل‌هایی را در مورد مکان یافتن محتوای خود در آینده ارائه دهند. اپل احتمالاً در آینده نزدیک برنامه ها را به طور کامل حذف خواهد کرد.

در آیفون و آی پدبرنامه iTunes Store به ارائه خرید نمایش تلویزیونی و فیلم در کنار برنامه Apple TV ادامه می دهد، اما گزینه خرید آن محتوا ممکن است به زودی از برنامه فروشگاه iTunes حذف شود.

tvOS 17.2 همچنین شامل یک نوار کناری است که محتوای سرویس‌های اپل و سرویس‌های پخش جریانی را که با ویژگی tvOS Watch Now ادغام می‌شوند، در خود جای می‌دهد. نوار کناری دسترسی به طیف وسیعی از محتوا را آسان‌تر می‌کند و بخش‌های اختصاصی برای جستجو، اکنون تماشا کنید، Apple TV+ورزش، کتابخانه، و فروشگاه برای خرید.

انتظار می رود اپل هفته آینده tvOS 17.2 را برای عموم عرضه کند.

جمع بندی های مرتبط: اپل تی وی
راهنمای خریدار: Apple TV (خنثی)
انجمن های مرتبط: Apple TV و سینمای خانگی


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/06/apple-itunes-movies-tv-show-apps-tvos-17-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *