مدل‌های آی‌پد ایر، آی‌پد پرو و ​​مک‌بوک ایر M3 در بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد

طبق گزارش‌ها، اپل در حال آماده‌سازی مدل‌های جدید آی‌پد و مک‌بوک ایر مجهز به مدل‌هایی است که اخیراً معرفی شده‌اند تراشه Apple M3 برای عرضه بهار سال آینده

که با توجه به بلومبرگ مارک گورمن، خبرنگار ارشد و اطلاعاتی مداوم و دقیق اپل، که مدعی شد چنین عرضه ای به عنوان حرکتی برای احیای فروش آی پد است که اخیراً کاهش یافته است. طبق گزارش‌ها، این ترکیب جدید خواهد بود آیپد ایر با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی، در کنار اصلاح شده صفحه کلید جادویی مدل ها و یک مداد اپل جدید.

بیشتر ببین

پرتاب فنری برای چنین دستگاهی منطقی است. iPad Air هنوز از تراشه M2 استفاده نکرده است، بنابراین نادیده گرفتن یک نسل و بارگذاری تبلت با تراشه M3 کاملاً منطقی است. در حالی که هر دو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی مدل‌ها به تراشه M2 دسترسی دارند، به نظر منطقی می‌رسد که آن‌ها را به سیلیکون M3 تقویت کنیم تا مطمئن شویم قدرتمندترین آی‌پدها به همین شکل باقی می‌مانند.

اما جالب‌ترین عنصر آی‌پد پروهای نسل بعدی این است که به نمایشگرهای OLED مجهز شده‌اند و مدل‌های ۱۲٫۹ اینچی شاهد افزایش جزئی اندازه صفحه‌نمایش به ۱۳ اینچ کامل هستند. شایعات پیرامون این موضوع مدتی است که در حال پخش بوده‌اند، اما هیئت منصفه زمانی که می‌توانیم آی‌پدهایی با پنل‌های OLED ببینیم، حاضر نبودند.

با این حال، گورمن خاطرنشان کرد که طبق گفته افراد مطلع از محصولات منتشر نشده اپل و خط لوله انتشار آن، این آیپدهای OLED نیز برای عرضه در بهار ۲۰۲۴ تنظیم شده اند. این می‌تواند یکی از ارتقاهای بزرگ‌تری باشد که آی‌پد پروها در چند وقت اخیر دیده‌اند – در حالی که نمایشگر مینی ال‌ای‌دی ۱۲٫۹ اینچی آی‌پد پرو به هیچ وجه بد نیست، حرکت به سمت OLED می‌تواند به کنتراست و رنگ‌های بهتر منجر شود که احتمالاً برای حرفه‌ای‌ها عالی است. ویرایشگران عکس و هنرمندان

در مورد کیبوردهای جادویی جدید، گورمن خاطرنشان کرد که انتظار می‌رود فریم محکم‌تری از آلومینیوم داشته باشند و آی‌پد پرو را بیشتر شبیه لپ‌تاپ‌ها نشان دهند. متأسفانه، گورمن جزئیاتی را ارائه نکرد که از یک اپل پنسل جدید چه انتظاری باید داشت.

آیپدها می توانند هر چه بیشتر به مک بوک ها نزدیک شوند

مدل‌های آی‌پد ایر، آی‌پد پرو و ​​مک‌بوک ایر M3 در بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد

(اعتبار تصویر: آینده)

اگر این شایعات محقق شوند، افزایش قدرت همراه با مواردی که می‌توان با آن بهبود بخشید، صفحه کلیدهای جادویی با چند ضربه به منظور کاربرپسندتر و انعطاف‌پذیرتر کردن لوازم جانبی پوشش، ممکن است به آی‌پدی‌هایی اضافه شود که می‌توانند واقعاً جایگزین لپ‌تاپ برای همه شوند. طاقچه ترین کارها با مدیریت اپل به واقعیت بازی های با کیفیت کنسول که روی آیفون ۱۵ پرو اجرا می شوندخوشحال می شوم ببینم چه کاری می تواند برای بازی در iPad با دسترسی به قدرت M3 انجام دهد.

یک آیپد ایر بزرگتر نیز از نظر انتشار منطقی همه جعبه ها را مشخص می کند. تقریباً مطمئناً برخی از افرادی هستند که می خواهند یک iPad با نمایشگر بزرگتر مثلاً برای کارهای هنری دیجیتال داشته باشند، اما به ویژگی های پیشرفته یک iPad Pro 12.9 اینچی نیز نیاز ندارند. بنابراین یک آیپد ایر با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی رسانه ای شاد به نظر می رسد و اپل تضمین می کند که قیمت مناسبی دارد.

در سمت مک بوک ایر، حرکت به سمت تراشه های M3 نیز منطقی است. بیا بهار آینده اصل مک بوک ایر M2 تقریباً دو سال عمر خواهد کرد – از نظر طول عمر لپ تاپ به سختی قدیمی است، اما دستگاه را برای تازه کردن تراشه آماده می کند. را مک بوک ایر ۱۵ اینچی امسال عرضه شد، اما باز هم، در سال ۲۰۲۴، داشتن یک تراشه M3 برای بهبود عملکرد و کارایی ضرری ندارد. این ارتقاها می تواند دقیقاً برای افرادی باشد که به دنبال ارتقاء از مک بوک های قدیمی مبتنی بر M1 هستند که ممکن است با افزایش عملکرد متقاعد نشده باشند که حرکت به معادل های مبتنی بر M2 نتیجه خواهد داد.

در حالی که عرضه بهاره ممکن است مبهم به نظر برسد، گورمن خاطرنشان کرد که آی‌پدها و لوازم جانبی آن احتمالاً در ماه مارس عرضه خواهند شد. مدل‌های تقویت‌شده مک‌بوک ایر نیز ممکن است در ماه مارس وارد بازار شوند. این نیز منطقی است زیرا اپل قبلاً دستگاه های جدیدی را در آن زمان از سال معرفی کرده است. اما همانطور که همیشه زمان نشان خواهد داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad-air/m3-ipad-air-ipad-pro-and-macbook-air-models-tipped-for-a-spring-2024-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *