اپل می گوید Vision Pro از لنزهای تماسی سخت پشتیبانی نمی کند

اپل ویژن پرو اپل در فرآیند پیش‌سفارش برای هدست محاسبات فضایی جدید خود می‌گوید نباید هنگام استفاده از لنزهای تماسی سخت استفاده شود.

اپل می گوید Vision Pro از لنزهای تماسی سخت پشتیبانی نمی کند
با توجه به الف سند پشتیبانی مرتبط جدید، پوشیدن کنتاکت های سخت “ممکن است روی تجربه شما با Apple Vision Pro تاثیر بگذارد.” اپل در ادامه پیشنهاد می‌کند که کسانی که از چنین تماس‌هایی در هنگام استفاده از عینک استفاده نمی‌کنند، می‌توانند به جای آن از درج‌های نوری ZEISS استفاده کنند.

اگر در ردیابی چشم مشکل دارید و ارائه دهنده مراقبت از چشم شما به شما اشاره کرده است که عینک های چشمی با نسخه جامع گزینه ای برای شما هستند، می توانید درج های اپتیکال ZEISS را سفارش دهید. در غیر این صورت، می توانید از یک شکل جایگزین ورودی مانند کنترل اشاره گر استفاده کنید.

برای کاربرانی که جراحی اصلاحی مونویژن انجام داده‌اند، اپل توصیه می‌کند که برای دریافت نسخه‌ای جامع که در محدوده نسخه پشتیبانی شده برای Apple Vision Pro کار می‌کند، با یک ارائه‌دهنده مراقبت از چشم مشورت کنند. اپل همچنین می گوید که Apple Vision Pro با اکثر لنزهای تماسی نرم به خوبی کار می کند، اما لنزهای تماسی آرایشی با هدست سازگار نیستند و باید قبل از استفاده از دستگاه برداشته شوند.

اپل همچنین توصیه های زیر را برای افراد مبتلا به بیماری بینایی تشخیص داده شده ارائه می دهد:

برخی از شرایط پزشکی، مانند مواردی که شامل افتادگی پلک، تغییر در راستای چشم (از جمله استرابیسم یا تنبلی چشم)، یا حرکات کنترل نشده چشم (از جمله نیستاگموس) است، ممکن است تشخیص صحیح چشم‌های شما را برای Apple Vision Pro دشوار کند. این ممکن است بر تجربه بصری تأثیر بگذارد.

اپل می گوید که برای جبران هر یک از موارد فوق، کاربران می توانند Apple Vision Pro را با استفاده از ویژگی های دسترسی هدست مطابق با نیازهای خود برای ناوبری تنظیم کنند. کاربران می توانند به جای استفاده از چشمان خود از مچ دست، سر، انگشت اشاره یا صدای خود برای حرکت استفاده کنند.

پیش‌سفارش‌های اپل ویژن پرو با قیمت پایه ۳۴۹۹ دلار اکنون باز است و قرار است این دستگاه‌ها در تاریخ ۲ فوریه برای مشتریان ارسال شوند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
راهنمای خریدار: ویژن پرو (نخرید)
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/19/apple-says-vision-pro-no-hard-contact-lenses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *