جنگنده بعدی Street Fighter 6 DLC در ماه فوریه وارد بازار می شود

پسر بد بوکس استریت فایتر، اد، ماه آینده به Street Fighter 6 خواهد پیوست.

کپکام پنجره انتشار خود را در کنار یک تیزر تریلر از اد اعلام کرد که او را در حال رویارویی با برخی از مخالفان داخل قطار مترو در حال حرکت نشان می دهد.

ما نگاهی اجمالی به اد می‌بینیم که از حرکات پاهای زیرک خود برای پیشی گرفتن از حریفان خود استفاده می‌کند و از حرکات قدرتمند بوکس روانی او استفاده می‌کند. آن را در زیر بررسی کنید.


تریلر بازی Street Fighter 6 – Ed Teaser

زمانی که Ed در ماه فوریه برای بازیکنانی که دارای نسخه لوکس یا نهایی Street Fighter 6 هستند یا دارای سال ۱ Character Pass هستند، در World Tour، Battle Hub و Fighting Ground قابل بازی خواهد بود.

ورود اد سومین شخصیت از چهار شخصیت قابل بازی اضافه شده برای سال اول DLC Street Fighter 6 پس از بازگشت رشید در جولای ۲۰۲۳ و تازه وارد AKI در سپتامبر. آخرین شخصیت برنامه ریزی شده آکوما است که کپکام او را برای عرضه در بهار ۲۰۲۴ کنار گذاشته است.

Capcom اخیرا Street Fighter 6 را معرفی کرد ۳ میلیون دستگاه فروخته شد در سراسر جهان ظرف شش ماه پس از انتشار.

Eurogamer پس از انتشار تحت تأثیر این بازی قرار گرفت و وس در نقد چهار ستاره از پنج ستاره خود آن را “یک برداشت مدرن از ژانر” نامید. او در این مقاله نوشت: “پذیرایی، در دسترس و مترقی است. اجتماعی، احمقانه و دیدنی است.” نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Street Fighter 6.


منبع: https://www.eurogamer.net/next-street-fighter-6-dlc-fighter-arrives-in-february?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *