اپل نتایج سه ماهه اول ۲۰۲۴ را گزارش می دهد: سود ۳۳٫۹ میلیارد دلار با درآمد ۱۱۹٫۶ میلیارد دلار

اپل امروز اعلام کرد نتایج مالی برای سه ماهه اول مالی ۲۰۲۴، که مطابق با فصل چهارم تقویم سال ۲۰۲۳ است.

اپل نتایج سه ماهه اول ۲۰۲۴ را گزارش می دهد: سود ۳۳٫۹ میلیارد دلار با درآمد ۱۱۹٫۶ میلیارد دلار
در این سه ماهه، اپل درآمد ۱۱۹٫۶ میلیارد دلاری و سود خالص سه ماهه ۳۳٫۹ میلیارد دلار یا ۲٫۱۸ دلار به ازای هر سهم کاهش یافته در مقایسه با درآمد ۱۱۷٫۲ میلیارد دلاری و سود خالص سه ماهه ۳۰٫۰ میلیارد دلار یا ۱٫۸۸ دلار به ازای هر سهم رقیق شده را ثبت کرد. سه ماهه سال قبل.

حاشیه ناخالص برای سه ماهه ۴۵٫۹ درصد بود، در مقایسه با ۴۳٫۰ درصد در سه ماهه سال قبل. اپل همچنین پرداخت سود سه ماهه ۰٫۲۴ دلار به ازای هر سهم را اعلام کرد که در ۱۵ فوریه به سهامداران سابقه دار از ۱۲ فوریه قابل پرداخت است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «امروز اپل رشد درآمد سه ماهه دسامبر را گزارش می‌کند که ناشی از فروش آیفون و رکورد درآمدی بی‌سابقه در بخش خدمات است. “ما خوشحالیم که اعلام کنیم که تعداد دستگاه‌های فعال نصب شده ما اکنون از ۲٫۲ میلیارد فراتر رفته است و به بالاترین حد خود در تمام محصولات و بخش‌های جغرافیایی رسیده است. و از آنجایی که مشتریان فردا شروع به تجربه اپل ویژن پرو باورنکردنی می‌کنند، ما مثل همیشه متعهد هستیم. به دنبال نوآوری پیشگامانه – در راستای ارزش های ما و از طرف مشتریانمان.”

همانطور که برای بیش از سه سال گذشته است، اپل یک بار دیگر دستورالعملی را برای سه ماهه فعلی منتهی به مارس صادر نمی کند.


اپل خواهد کرد ارائه پخش زنده کنفرانس نتایج مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر اقیانوس آرام، و MacRumors این داستان را با پوشش نکات برجسته تماس کنفرانس به روز خواهد کرد.

تماس کنفرانسی از ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر اقیانوس آرام شروع می شود – نیازی به تازه کردن نیست بارگذاری

در حال بارگیری به‌روزرسانی‌های زنده…


برچسب ها: درآمد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/01/apple-1q-2024-earnings/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *