برنامه پیام‌رسانی اندروید مورد علاقه ما به‌روزرسانی‌های بزرگی دریافت کرد

تلگرام، برنامه پیام رسانی مورد علاقه فعلی ما، نمای کلی از ویژگی های جدیدی را که در طول ماه ژانویه اضافه کرده بود، منتشر کرد. از آنجایی که ما در اینجا هیچ یک از آن موارد را ننوشتیم، اکنون زمان خوبی به نظر می رسد تا آنچه را که ممکن است از دست داده باشید، مرور کنیم.

بزرگترین تغییر برای پیام های ذخیره شده، چتی که هر کاربر تلگرامی دارد حتی اگر از آن استفاده نکند. همانطور که تلگرام آن را برچسب گذاری می کند، کاربران اکنون پیام های ذخیره شده ۲٫۰ را دارند که چت به یک سیستم ذخیره سازی لینک ها، رسانه ها و نشانک ها تبدیل می شود. کاربران می‌توانند پیام‌های ذخیره‌شده را از طریق چت یا به‌صورت فهرست مشاهده کنند، آنها را با برچسب‌ها سازماندهی کنند و همچنین از برگه «ذخیره‌شده» جدید در رسانه اشتراک‌گذاری شده برای دسترسی به پیام‌های ذخیره‌شده از هر گپ خاصی استفاده کنند. من هر روز از تلگرام استفاده می کنم و هرگز به آن دست نزده ام، اما از الان شروع می کنم.

برنامه پیام‌رسانی اندروید مورد علاقه ما به‌روزرسانی‌های بزرگی دریافت کرد

جستجوی ارتقا یافته: اطلاعات تلگرام مبنی بر اینکه عملکرد جستجوی خود را در تمام چت ها بهبود بخشیده است، اکنون پیمایش نتایج و مشاهده آنها به عنوان یک لیست فشرده آسان تر است.

تلگرام هم باز شد مشاهده-یکبار تنظیم پیام های صوتی و تصویری مشابه اسنپ چت، پیام هایی که به این عنوان علامت گذاری شده اند فقط یک بار قابل پخش هستند و سپس به طور خودکار حذف می شوند. برای ضبط پیام یک بار مشاهده، دکمه میکروفون را نگه دارید و سپس انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا ضبط قفل شود، سپس قبل از ارسال، روی نماد مشاهده یکبار ضربه بزنید. به عنوان یک نکته حرفه ای، اکنون می توانید ضبط پیام های صوتی و ویدیویی خود را نیز متوقف کرده و از سر بگیرید.

علاوه بر موارد انحصاری برای کاربران Premium، تعداد زیادی ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارد. برای مشاهده لیست کامل مواردی که تلگرام در ژانویه اضافه کرده است، لینک زیر را دنبال کنید.

لینک گوگل پلی

// تلگرام


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/01/telegram-added-a-lot-of-features-in-january/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *