اپل وب سایت را برای برجسته کردن حذف ویژگی اکسیژن خون اپل واچ به روز می کند

همانطور که انتظار میرفتاپل وب سایت ایالات متحده خود را به روز کرده است تا به مشتریان اطلاع دهد که ویژگی اکسیژن خون در اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ دیگر شامل نمی شود.

اپل وب سایت را برای برجسته کردن حذف ویژگی اکسیژن خون اپل واچ به روز می کند
اپل یک بنر به آن اضافه کرده است صفحات وب فروشگاه مربوط به هر دو دستگاه، و تمام ذکر ویژگی در آن حذف شد ابزار مقایسه محصول. این تغییر توسط توسعه دهنده مشاهده شد دیلن مک دونالد.

اپل ویژگی Blood Oxygen را در ایالات متحده حذف کرده است تا از ممنوعیت فروش مدل های مرتبط جلوگیری کند. ممنوعیت بود سفارش داده شده توسط کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده (ITC) پس از حکمی که اپل حق اختراع پالس اکسیمتری ماسیمو را با این ویژگی که اولین بار در مدل سری ۶ در سال ۲۰۲۰ ظاهر شد، نقض کرده است.

مدل‌های اپل واچ فروخته‌شده توسط اپل همچنان شامل برنامه Blood Oxygen خواهند بود، اما وقتی کاربر آن را باز می‌کند، هشداری مبنی بر اینکه برنامه دیگر در دسترس نیست به او نشان داده می‌شود و به برنامه Health در آیفون هدایت می‌شود.

اپلیکیشن Blood Oxygen هنوز روی مدل‌های سری ۹ و اولترا ۲ که قبلاً فروخته شده بودند کار می‌کند. این ویژگی همچنین در مدل های اپل واچ فروخته شده در خارج از ایالات متحده موجود است، زیرا ممنوعیت فروش در سطح بین المللی اعمال نمی شود. اپل به شدت با تصمیم ITC مخالف است و درخواست تجدیدنظر آن همچنان ادامه دارد.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲
برچسب ها: زمینه های
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/18/apple-website-apple-watch-blood-oxygen-removal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *