گلکسی S24 و S24 پلاس در برابر آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس؛ رقابت سامسونگ و اپل هیجان‌انگیزتر می‌شود

برگ برنده‌ی سامسونگ دربرابر گوشی اپل را می‌توان یکپارچگی و همگامی بیشتر آن با هوش مصنوعی گوگل و مدل زبانی جمنای دانست که ویژگی‌های زیادی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. بخش اعظمی از این قابلیت‌ها پیش‌تر منحصر به پیکسل ۸ پرو بود و حالا سامسونگ قصد دارد آن را فراگیرتر کند.

ترجمه‌ی لحظه‌ای گفت‌وگوی متنی و صوتی امکان‌پذیر می‌شود

Galaxy AI در خانواده‌ی پرچمداران سامسونگ با کمک پردازش‌های محلی و ابری، هر ویژگی‌ای را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. برای مثال، ویژگی‌های مختلف از ترجمه‌ی لحظه‌ای مکالمات تلفنی گرفته تا توسعه‌ی خلاقیت کاربر با کمک موتور ProVisual، ازطریق هوش مصنوعی دردسترس کاربر قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی در خانواده‌ی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ می‌توانید مقاله‌ی «سامسونگ با Galaxy AI عصر هوش مصنوعی موبایل را آغاز کرد» را مطالعه کنید.

به‌روزرسانی امنیتی و سیستم‌عامل نیز در پرچمداران جدید سامسونگ نوید یک دوره‌ی هفت ساله را می‌دهد که نشان از پاسخ محکم کره‌ای‌ها به اپل دارد.

گوشی گلکسی S24 و S24 پلاس سامسونگ درحالی معرفی شدند که این شرکت به سیاست دوتراشه‌ای برای بازارهای مختلف بازگشته است و با توجه به بنچمارک‌های به‌دست‌آمده از نسخه‌ی اگزینوس، کاربران ایرانی سامسونگ از حداکثر قدرت این دستگاه بهره‌مند نمی‌شوند و در زمینه‌ی قدرت، دربرابر آیفون ۱۵ شانسی برای رقابت نخواهند داشت.

بیشترین تمرکز سامسونگ در مدل استاندارد و پلاس پرچم‌دار کهکشانی‌ها روی نرم‌افزار و ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی معطوف شده است که باعث خواهد شد عمر مفید دستگاه برای خریدار افزایش یابد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی S24 و S24 پلاس و آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس چیست؟


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/415297-samsung-galaxy-s24-plus-iphone-15-plus-unpacked2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *