اپل ویژن پرو می خواهید و در ایالات متحده نیستید؟ به من اعتماد کن، باید صبر کنی

اپل ویژن پرو می خواهید و در ایالات متحده نیستید؟  به من اعتماد کن، باید صبر کنی

اپل از همان ابتدا مشخص کرده بود که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ابتدا در ایالات متحده عرضه می شود و هنوز هیچ جزئیاتی در مورد عرضه بین المللی آن وجود ندارد. در حال حاضر، با Vision Pro به صورت زنده پیش خرید می کند، مردم در تعجب هستند که آیا می توانند در ایالات متحده سفارش دهند و سپس پلت فرم محاسبات فضایی را به خانه خود بیاورند، می گویند انگلستان. پاسخ کوتاه بله است، اما هشدارهای مهمی وجود دارد.

برای کسانی که با جدیدترین پوشیدنی اپل آشنا نیستند، اپل ویژن پرو یک هدست واقعیت ترکیبی است که می تواند یک تجربه VR کامل و همچنین واقعیت افزوده را ارائه دهد.

Vision Pro در ۲ فوریه عرضه می شود، زمانی که هزاران برنامه آماده پلتفرم وجود داشته باشد، همچنین برخی از آنها به طور خاص برای استفاده از ویژگی های پیشرفته آن نوشته شده اند.

خبر خوب این است که ویژن پرو دستگاهی مناسب برای سفر است. این بسته باتری، پس از همه، و اپل یک کیف ۲۰۰ دلاری می فروشد. علاوه بر این، یک تنظیم حالت سفر وجود دارد که با حرکت هواپیما مقابله می کند.

من مطمئن نیستم که اگر هدست را در هواپیما بدون حالت فعال استفاده کنید، چه اتفاقی می‌افتد، اما در حین پرواز، هر چیزی که در خانه در ویژن پرو شما کار می‌کند (یا اجرا می‌شود) باید کار کند.

محدودیت ها فراوان است

اگر همه اینها برای شما خوب به نظر می رسد و در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

سفارش دادن از خارج از ایالات متحده، یا حتی به عنوان شخصی که از ایالات متحده بازدید می کند یا از طریق VPN به سایت پیش سفارش Apple Vision Pro ایالات متحده مراجعه می کند، ممکن است در دست گرفتن هدست غیرممکن باشد.

منطقه Apple ID شما باید مستقر در ایالات متحده باشد و تمام خریدهای برنامه ای که انجام داده اید باید از طریق آن شناسه باشد.

اگر عینک می‌زنید و به درج‌های زایس ۱۴۹ دلاری نیاز دارید، نمی‌توانید نسخه عینکی را از خارج از ایالات متحده ارائه دهید، و زایس درج لنز را برای مشتریان بین‌المللی ارسال نمی‌کند.

حتی اگر موفق شوید به ایالات متحده بیایید، Apple Vision Pro را بخرید و آن را به کشور دیگری بازگردانید، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای دانلود شده در ایالات متحده در هر جای دیگری کار کند (اغلب محدودیت‌های منطقه‌ای بر اساس مجوز محتوا وجود دارد. ). همین امر در مورد موسیقی و محتوای مبتنی بر Apple TV که از طریق هدست خریداری می کنید نیز صدق می کند. اگر در منطقه ایالات متحده تنظیم شده باشد، کار نخواهد کرد

در نهایت، اگر فقط ۳۴۹۹۹ دلار برای Vision Pro پرداخت کرده اید، بهترین Apple Care موجود را می خواهید. متأسفانه، پشتیبانی اپل برای ویژن پرو در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست.

به زبان ساده، احتمالاً بهتر است منتظر بمانید تا Vision Pro بخرید تا به طور رسمی در خارج از ایالات متحده به فروش برسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/want-an-apple-vision-pro-and-youre-not-in-the-us-trust-me-youll-want-to-wait

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *