فروش آخر هفته Best Buy تخفیف‌های شدیدی را برای اپل واچ‌ها، ایرپادها، مک‌بوک‌ها و موارد دیگر ارائه می‌کند.

Best Buy باز شده است فروش جدید ۳ روزه آخر هفته امروزه، تخفیف‌هایی را در سراسر سایت برای لپ‌تاپ، تلویزیون، بازی‌های ویدیویی، هدفون، تبلت، نوار صوتی و موارد دیگر ارائه می‌کند. به لحاظ محصولات اپلاین فروش شامل تخفیف برای مک بوک، اپل واچ، ایرپاد و آیپد است.

فروش آخر هفته Best Buy تخفیف‌های شدیدی را برای اپل واچ‌ها، ایرپادها، مک‌بوک‌ها و موارد دیگر ارائه می‌کند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برخی از این معاملات نیاز به یک My Best Buy Plus یا My Best Buy کل عضویت، که از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود. علاوه بر دسترسی انحصاری به تخفیف‌های منتخب، ارسال رایگان ۲ روزه، بازگرداندن ۶۰ روزه طولانی و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

برای مک‌بوک‌ها، نکته قابل توجه M3 مک‌بوک پرو ۵۱۲ گیگابایتی ۱۴ اینچی اپل است. ۱,۳۹۹٫۰۰ دلار برای اعضای My Best Buy Plus/Total، از ۱۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. Best Buy همچنین یک ترابایت مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 را به فروش می رساند ۱۵۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. هر دوی اینها با قیمت پایین همیشه در هر رایانه مطابقت دارند.

ساعت های اپل

AirPods/Beats

  • AirPods 2 – 99.99 دلار، کاهش از ۱۲۹٫۹۹ دلار
  • Beats Fit Pro – 159.99 دلار، از ۱۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است
  • AirPods Pro 2 (USB-C) – 189.99 دلار، از ۲۴۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است

مک بوک ها

آیپدها

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/19/best-buys-weekend-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *