اپل پس از توقف ممنوعیت واردات، دوباره مدل‌های ساعت مورد نظر خود را می‌فروشد

پوشیدنی‌های اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ دوباره به فروش می‌رسند ما می دانستیم که این موضوع دیروز، پس از یک دادگاه استیناف فدرال در واشنگتن دی سی در جریان است در مورد ممنوعیت واردات و فروش این ممنوعیت می‌تواند در ۱۰ ژانویه، زمانی که کمیسیون تجارت بین‌المللی (ITC) درباره اعطای توقف طولانی‌تر اپل تصمیم بگیرد، دوباره برقرار شود.

همچنین ممکن است در ۱۳ ژانویه بازگردد، زمانی که همان آژانس تصمیمی در مورد طراحی مجدد هر دو ساعت هوشمند اپل می گیرد. همه گفته شد، و واقعاً فقط بر مصرف کنندگانی که مستقیماً از اپل خرید می کردند تأثیر گذاشت ، زیرا دستگاه ها به راحتی از خرده فروشان شخص ثالث در دسترس بودند.

اپل گفت Engadget “خوشحال است که دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال حکم محرومیت را متوقف کرده است، در حالی که درخواست ما را برای متوقف کردن حکم در انتظار تجدیدنظر کامل ما بررسی می کند.” در قلب این موضوع شکایتی است که توسط شرکت فناوری پزشکی Masimo صادر شده است که ادعا می کند سنسورهای اکسیژن خون مورد استفاده در دستگاه های جدید اپل واچ دو حق ثبت اختراع را نقض می کند. این شرکت همچنین اپل را به سرقت اسرار تجاری و شکار غیرقانونی کارمندان متهم کرد.

را که منجر به تلاش اپل برای ارائه یک تعمیر نرم افزاری شد. با این حال، حکم داده شد که این یک مشکل سخت افزاری مربوط به سنسور واقعی است که باعث شده اپل به صفحه طراحی بازگردد. انتظار می‌رود که تا ۱۳ ژانویه یک حسگر اکسیژن خون با طراحی مجدد را معرفی کند. Apple Watch SE مقرون به صرفه هرگز بخشی از این بحث نبود، زیرا سنسور اکسیژن خون ندارد.

اپل مدت‌هاست که بر این باور است که این ممنوعیت به این شرکت آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. برای این منظور، بخش Watch از تجارت اپل حدود ۱۷ میلیارد دلار در سال درآمد دارد. با پیشروی این پرونده شما را در جریان خواهیم گذاشت. در همین حین، آن را ببندید در حالی که هنوز می توانید

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-is-selling-its-contested-watch-models-again-after-import-ban-pause-193824245.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-is-selling-its-contested-watch-models-again-after-import-ban-pause-193824245.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *