بخت آزمایی اوهایو مورد حمله جدی باج افزار قرار گرفت که برخی از سیستم ها را مجبور به خاموش شدن کرد

بخت آزمایی اوهایو مورد حمله جدی باج افزار قرار گرفت که برخی از سیستم ها را مجبور به خاموش شدن کرد

به نظر می رسد لاتاری اوهایو دچار مشکل شده است باج افزار حمله ای که آن را مجبور کرد برخی از سیستم های خود را خاموش کند و همچنین گفته می شود اطلاعات حساس میلیون ها کاربر خود را از دست داده است.

در ۲۴ دسامبر، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که متحمل یک “حادثه امنیت سایبری” شده است که منجر به خاموش شدن “برخی از برنامه‌های داخلی آن” شده است.

تحقیقات در حال حاضر در حال انجام است، اما این شرکت تأیید کرد که سیستم بازی “کاملاً عملیاتی” است.

فروش دسترسی

با این حال، نقدینگی تلفن همراه و همچنین نقدینگی جایزه بالای ۵۹۹ دلار در Super Retailers در حال حاضر در دسترس نیست. در اطلاعیه مطبوعاتی آمده است: “لاتاری پس از از سرگیری این خدمات به مردم اطلاع خواهد داد. در این مدت، ادعاهای جوایز همچنان می توانند به دفتر مرکزی قرعه کشی اوهایو پست شوند.”

علاوه بر این، اعداد برنده برای جکپات های پیشرو KENO، Lucky One و EZPLAY نیز در وب سایت شرکت یا برنامه تلفن همراه موجود نیستند. این شرکت گفت که کاربران می توانند نتایج را در هر خرده فروش لاتاری اوهایو بررسی کنند.

این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد عوامل تهدید، روش ها یا خواسته های آنها به اشتراک نمی گذارد، اما Bleeping Computer دارد. در نوشته خود، این نشریه می گوید DragonForce مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. این یک ورودی نسبتاً جدید و ناشناخته در فضای باج افزار است.

این گروه در یک صفحه وب تاریک گفته است: “بیش از ۳،۰۰۰،۰۰۰+ ورودی، نام، نام خانوادگی، ایمیل، آدرس، مبالغ برنده! سوابق SSN + DOB از کارمندان و بازیکنان.” “وزن کل نشت هنگام باز کردن بسته بندی حدود ۶۰۰+ گیگابایت است.

برای هکرها، سرقت اطلاعات هویتی حساس از یک شرکت بخت‌آزمایی، همان دستیابی به جکپات است (قطعاً جناس در نظر گرفته شده است). داده های شخصی اغلب برای حملات فیشینگ استفاده می شود. این ایمیل‌ها معمولاً دارای حس فوریت هستند، که می‌تواند قربانیان را از فکر کردن به چیزها قبل از اقدام باز دارد. بازیکنان لاتاری اوهایو باید هنگام دریافت پیام‌های ایمیلی که ادعا می‌کنند جایزه بزرگی دریافت کرده‌اند احتیاط کنند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/ohio-lottery-hit-by-serious-ransomware-attack-forcing-some-system-shutdowns

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *