اپل گزینه خرید نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را در برنامه iTunes Store iOS 17.2 حذف می کند

با راه اندازی iOS 17.2 و iPadOS 17.2اپل یک تغییر سمت سرور انجام داد که گزینه خرید و دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها را از برنامه iTunes Store حذف می‌کند.

اپل گزینه خرید نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را در برنامه iTunes Store iOS 17.2 حذف می کند
تلاش برای دسترسی به بخش‌های نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها در برنامه، کاربران را به سمت این برنامه هدایت می‌کند اپل تی وی در عوض برنامه در پیام این برنامه آمده است: «فیلم‌های آیتونز و خریدهای شما جابه‌جا شده‌اند». می توانید فیلم بخرید یا کرایه کنید و خریدهای خود را در برنامه Apple TV بیابید.

در طول فرآیند آزمایش بتا، برنامه iTunes Store به ارائه دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها ادامه داد، بنابراین این تغییری است که اپل در سرورهای خود ایجاد کرد. با این به روز رسانی، اپل می گوید در یک سند پشتیبانی که دیگر امکان هدیه دادن فیلم یا برنامه تلویزیونی در یک آیفون در حال اجرا iOS 17.2 یا بالاتر، بر روی یک آی پد دارای iPadOS 17.2 یا بالاتر، یا روی Apple TV دارای tvOS 17.2 یا بالاتر.

اپل همین تغییر را در tvOS 17.2 انجام داد در طول نسخه بتا tvOS 17.2 فرآیند تست برنامه‌های مستقل iTunes TV و iTunes Movies در tvOS دیگر کاربردی نیستند و کاربران را به برنامه تلویزیون در Apple TV هدایت می‌کنند. اپل همچنین ظاهر برنامه تلویزیون را در اپل تی وی دوباره طراحی کرد، اما هیچ تغییر قابل توجهی در برنامه Apple TV در آیفون و آی پد ایجاد نشده است.

اپل کاربران را به برنامه تلویزیون هدایت می کند تا تمام محتوای تلویزیون و فیلم را در یک مکان جمع کند. برنامه iTunes Store در iPhone و iPad همچنان گزینه هایی برای خرید موسیقی ارائه می دهد.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/11/ios-17-2-itunes-store-tv-movie-removed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *