اپل AirPods Max را با تخفیف نزدیک به ۱۰۰ دلار در فروش جمعه سیاه آمازون دریافت کنید

صرفه جویی ۹۹٫۰۱ دلار: از ۱۷ نوامبر، یک جفت بگیرید Apple AirPods Max در حین فروش جمعه سیاه آمازون ۴۴۹٫۹۹ دلار، از ۵۴۹ دلار کاهش یافته است. این یک پس انداز ۱۸ درصدی است.


Apple AirPods Max

۴۴۹٫۹۹ دلار در آمازون (۹۹٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



آمازون معاملات جمعه سیاه در نوسان کامل هستند. این بدان معناست که اکنون زمان صرفه جویی بزرگ در مارک هایی که دوست دارید، به خصوص فرا رسیده است سیب. بلک فرایدی یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید محصولاتی از این دست است اپل واچ، آیپدهاو AirPods با قیمت عالی فروش امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا می توانید یک جفت از آن را خریداری کنید AirPods Max در حال حاضر با قیمت عالی

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

از ۱۷ نوامبر، می توانید دریافت کنید AirPods Max در آمازون با قیمت ۴۴۹٫۹۹ دلار، که از قیمت معمولی آنها ۵۴۹ دلار کمتر است. این ۹۹٫۰۱ دلار تخفیف و ۱۸ درصد پس انداز است. این پایین‌ترین قیمتی نیست که برای هدفون دیده‌ایم، اما نزدیک است — و اگر به دنبال امتحان گزینه‌های صوتی اپل هستید، بسیار خوب است.

ایرپاد مکس گران‌ترین هدفونی است که می‌توانید از اپل تهیه کنید، اما خریدی چشمگیر است. آنها حذف نویز فعال عالی را برای حفظ صداهایی که نمی خواهید بشنوید و حالت شفافیت را برای هر کاری که انجام می دهید ارائه می دهند. آنها همچنین شامل صدای فضایی با ردیابی سر پویا هستند. به‌علاوه، دارای گوش‌کاپ‌های نرم با مموری فوم هستند. هدبند توری به طرز شگفت انگیزی برای جلسات گوش دادن طولانی راحت است.

این معامله ممکن است در نهایت به فروش برسد، بنابراین تا می توانید از آن استفاده کنید.


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-airpods-max-deal-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *