واتس اپ دکمه زیبای لیل را اضافه می کند که به شما امکان می دهد با هوش مصنوعی متا چت کنید

این راز نیست که مارک زاکربرگ می خواهد اضافه کند هوش مصنوعی متا به واتس اپ در ماه سپتامبر، متا برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی در پلتفرم پیام‌رسان اعلام کرد.

با این حال، آنچه جدید است این است WABetaInfo یک دکمه کوچک زیبا را در داخل واتس اپ مشاهده کرد که به کاربران امکان می داد با یک ضربه ساده چت هوش مصنوعی را به سرعت راه اندازی کنند.

وقتی روی دکمه ضربه می زنید چه اتفاقی می افتد؟

می توانید دکمه جدید هوش مصنوعی را در تب Chats پیدا کنید. در بالای نماد سبز “شروع یک چت جدید” قرار داده شده است. همانطور که WABetaInfo اشاره می کند، پیش از این، چت مبتنی بر هوش مصنوعی در جایی از لیست مخاطبین کاربران قرار داشت.

واتس اپ دکمه زیبای لیل را اضافه می کند که به شما امکان می دهد با هوش مصنوعی متا چت کنید
اسکرین شات WABetaInfo از دکمه جدید متا هوش مصنوعی
اعتبار: WABetaInfo

با این میانبر جدید و چند رنگ، کاربران بیشتری دکمه اکشن را پیدا خواهند کرد. شما نمی توانید آن را از دست بدهید.

هنگامی که روی میانبر جدید ضربه بزنید، یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی می شود که برای ارائه همراهی، مشاوره شخصی و تعاملات سرگرم کننده طراحی شده است.

این ویژگی جدید در پیش نمایش است. کاربران می توانند با دانلود آخرین نسخه به آن دسترسی داشته باشند واتس اپ بتا از طریق فروشگاه Google Play. اگرچه هنوز در نسخه بتا است، همانطور که AndroidPolic اشاره کرد، چت ربات جدید هوش مصنوعی WhatApp نباید “خیلی از انتشار کانال پایدار” فاصله داشته باشد.

انتظار می‌رود هوش مصنوعی متا با تمام پلتفرم‌های متا، از اینستاگرام گرفته تا واتس‌اپ، و حتی جدید آن، یکپارچه شود. عینک هوشمند Ray-Ban Meta.


منبع: https://mashable.com/article/meta-ai-new-button

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *