اپل M1 iPad Air 150 دلار تخفیف دارد و به پایین ترین سطح خود رسیده است

در حالی که کاملاً قدرتمندترین تبلت اپل نیست آیپد ایر هنوز هم بهترین انتخاب برای اکثر مشتریان است. ترکیبی از مشخصات و ویژگی‌های تقریباً سطح آی‌پد پرو با قیمت‌های در دسترس‌تر، آن را به یکی از آن‌ها تبدیل کرده است برترین انتخاب های آیپد Engadget برای سال ۲۰۲۴. اگر به یک مدل جدید چشم دوخته‌اید و نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، می‌توانید جدیدترین آی‌پد ایر را در Best Buy با قیمت کم سابقه ۴۵۰ دلار (معمولاً ۶۰۰ دلار) خریداری کنید.

این آیپد ایر ۲۰۲۲ دارای صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی با True Tone (گرمای صفحه نمایش با تنظیم خودکار)، رنگ گسترده P3 (برای نمایش رنگ واضح و دقیق) و پوشش ضد انعکاس. تامین انرژی آن است تراشه M1که آن را یک نسل پشت سر گران تر (۷۵۰ دلار و بالاتر) قرار می دهد. آیپد پرو ۱۱ اینچی. با این حال، M1 هنوز به اندازه کافی برای استفاده روزانه از تبلت هر کسی به اندازه کافی جذاب است.

قیمت ۴۵۰ دلاری مدل پایه با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر این کافی نیست، Best Buy مدل ۲۵۶ گیگابایتی را نیز به ۶۰۰ دلار (معمولاً ۷۵۰ دلار) تخفیف داده است. هر دو طبقه ذخیره سازی در پنج گزینه رنگ ارسال می شوند: خاکستری فضایی، نور ستاره ای، آبی، بنفش و صورتی.

آی‌پد ایر با بهترین لوازم جانبی تبلت اپل، از جمله اپل پنسیل نسل دوم و قلم کار می‌کند صفحه کلید جادویی، که آن را به یک ایستگاه کاری قابل حمل لپ تاپ مانند تبدیل می کند. همچنین دارای یک پورت USB-C برای شارژ جهانی و اتصال درایوهای خارجی یا دوربین است.

اپل است شایعه شده برای راه اندازی یک مدل جدید iPad Air در ماه های آینده، بنابراین اگر صرفه جویی در پول بالاترین اولویت شما نیست، ممکن است این کار را متوقف کنید. اما از سوی دیگر، این تقریباً مطمئناً بیشترین درآمدی است که از یک iPad 450 دلاری به زودی دریافت خواهید کرد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-m1-ipad-air-is-150-off-and-down-to-a-record-low-173006634.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apples-m1-ipad-air-is-150-off-and-down-to-a-record-low-173006634.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *