اچ‌پی به‌زودی از «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» رونمایی می‌کند

براساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً اچ‌پی (HP) در حال کار روی لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی است که Omen Transcend 14 نام دارد و احتمالاً در نمایشگاه CES 2024 از آن به‌عنوان «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» رونمایی خواهد شد.

تصاویر و مشخصات کامل این لپ‌تاپ توسط Windows Report فاش شده است که نشان می‌دهد با یک دستگاه تقریباً ۱٫۶ کیلوگرمی مواجه خواهیم بود که ۱۸ میلی متر ضخامت دارد. همچنین در اسناد تبلیغاتی که از این محصول فاش شده است، تصویری وجود دارد که از لپ‌تاپ HP با عنوان «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» یاد می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ HP

اچ‌پی به‌زودی از «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» رونمایی می‌کند

Omen Transcend 14 برخلاف ظاهر بسیار کوچک خود، از نظر عملکرد و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند خواهد بود. این دستگاه از یکی از دو پردازنده Core Ultra 9 185H یا Core Ultra 7 155H اینتل بهره می‌برد که از ۱۶ هسته، ۲۲ رشته و حافظه کش ۲۴ گیگابایتی تشکیل شده است. همچنین این دستگاه را می‌توان با سه کارت گرافیک RTX 4050 یا RTX 4060 یا RTX 4070 خریداری کرد. سایر مشخصات سخت‌افزاری قابل‌توجه آن نیز شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و همچنین حداکثر فضای داخلی ۲ ترابایتی می‌شود.

از نظر نمایشگر نیز سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان از یک پنل OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل (۲٫۸K) و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. پشتیبانی از Wi-Fi 7، وبکم ۱۰۸۰p و عمر باتری حداکثر ۱۱٫۵ ساعته سایر مشخصات قابل‌توجه این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که HP Omen Transcend 14 چه زمانی عرضه خواهد شد، اما Windows Report معتقد است که احتمالا چند هفته دیگر در نمایشگاه CES 2024 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.


منبع: https://digiato.com/laptop/hp-leak-reveals-the-worlds-lightest-14-inch-gaming-laptop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *