با ادامه تأخیرهای نظارتی، حجم معاملات WazirX صرافی کریپتو هند ۹۰ درصد کاهش یافت

با ادامه تأخیرهای نظارتی، حجم معاملات WazirX صرافی کریپتو هند ۹۰ درصد کاهش یافت

WazirX، پلتفرم برجسته تجارت کریپتو هند، مسیر تجاری خود را برای سال ۲۰۲۳ فاش کرد و چالش‌های پیش روی بازار کریپتو در هند را در بحبوحه عدم قطعیت‌های نظارتی ادامه داد.

این پلتفرم کاهش قابل توجهی در حجم معاملات گزارش داد و به حدود ۱ میلیارد دلار (تقریباً ۸۳۱۵ کرور) رسید که نسبت به سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار (تقریباً ۸۳۱۵۱ کرور) و رقم ۲۰۲۱ ۴۳ میلیارد دلار (تقریباً ۹۰ درصد) کاهش یافت. ۵۷۵۳۴ کرور).

در حالی که وزیر ایکس از توضیح بیشتر در مورد دلایل کاهش حجم معاملات خودداری کرد، رقیب خود

CoinDCX کاهش ۱۲ درصدی نیروی کار خود را به تأثیر رژیم مالیاتی هند نسبت داد که نشان می‌دهد عدم قطعیت‌های نظارتی در بازدارندگی سرمایه‌گذاران نقش داشته است.

علی‌رغم چالش‌ها، وزیرX بینش‌هایی درباره الگوهای معاملاتی مشاهده شده در هند در طول سال ۲۰۲۳ ارائه کرد. بیت‌کوین (BTC)، Shiba Inu (SHIB)، ریپل (XRP)، اتریوم (ETH) و Polygon (MATIC) به‌عنوان ارزهای دیجیتال پرمعامله در میان هندی‌ها ظاهر شدند. کاربران در پلتفرم

وزیر ایکس جزئیات جمعیتی را به اشتراک گذاشت و فاش کرد که زنان ۲۲ درصد از کل حجم معاملات را تشکیل می‌دهند و زنان بین ۲۱ تا ۴۰ سال ۸۳ درصد از کل حجم معاملات توسط کاربران زن را تشکیل می‌دهند. در میان کاربران مرد، گروه سنی ۲۱ تا ۴۰ سال ۷۶ درصد از کل حجم را تشکیل می‌داد.

از نظر جغرافیایی، بازرگانان از اوتار پرادش، ماهاراشترا، تامیل نادو، گجرات و هاریانا اکثریت را تشکیل می‌دهند، در حالی که ایالت‌هایی با بالاترین حجم معاملات شامل تامیل نادو، اوتار پرادش، ماهاراشترا، بنگال غربی و هاریانا بودند.

راجاگوپال منون، معاون وزیرX، نسبت به آینده بخش‌های مرتبط با بلاک چین با وجود چالش‌های فعلی ابراز خوش‌بینی کرد.

منون پیش‌بینی کرد که با بلوغ فناوری‌های بلاک چین، ارزهای دیجیتال فراتر از دارایی‌های سوداگرانه تکامل می‌یابند و در مدیریت زنجیره تامین، مراقبت‌های بهداشتی و تأیید هویت دیجیتال ادغام می‌شوند.

او در سال ۲۰۲۴ انقلابی در تجربیات کاربران در سراسر فناوری های Web3 پیش بینی کرد و پیشنهاد کرد که نصف شدن بیت کوین نشانه روند صعودی در زمان های آینده است.

افشای وزیر ایکس با قدردانی‌های اخیر سایر بازیگران در صنعت، مانند CoinDCX و CoinSwitch همسو است و تأثیر عدم قطعیت‌های نظارتی بر حجم معاملات ارزهای دیجیتال و تعامل کاربران در هند را برجسته می‌کند.

این کشور در حال حاضر در حال ارزیابی تأثیرات بالقوه ادغام رمزارز در سیستم‌های مالی موجود خود است و ممکن است تا هجده ماه، به طور بالقوه تا اواسط سال ۲۰۲۵، اجرایی شود.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/indian-crypto-exchange-wazirxs-trading-volume-falls-by-90-per-cent-as-regulatory-delays-continue-13529432.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *