اکنون می توانید Google Pixel 8 و Pixel 8 خود را در خانه تعمیر کنید

گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌تر شده‌اند و در نتیجه تعمیر آن‌ها بسیار پیچیده‌تر شده‌اند، این به دلیل مهر و موم‌های محکم‌تر ایجاد شده توسط سازندگان و استفاده از قطعات کوچک‌تر و پیچیده‌تر است.

با توجه به اینکه چقدر گران شده‌اند، خیلی بهتر است که بتوانیم گوشی‌های هوشمند خود را تعمیر کنیم تا اینکه هر بار که گوشی‌هایمان را زمین می‌اندازیم، ترک می‌کنیم، یا غرق می‌شویم یا هزینه خدمات تعمیر پرهزینه را پرداخت می‌کنیم، برای گوشی دیگری هزینه می‌کنیم.

خوشبختانه، جدیدترین پرچمداران گوگل گوگل پیکسل ۸ و گوگل پیکسل ۸ پروبه راحتی یکی از بهترین گوشی های اندروید در سال گذشته، اکنون جزو لیست گسترده ای از دستگاه هایی هستند که اکنون می توانند توسط کاربران دانای خود تعمیر شوند.

Google به همکاری با متخصص تعمیر iFixit ادامه داده است تا قطعات اصلی مانند صفحه نمایش، باتری، دوربین های جلو و عقب و موارد دیگر را برای افراد در هنگام انجام تعمیرات استفاده کنند.

خط Google Pixel با اجزای پشتیبانی کننده iFixit به خوبی نشان داده شده است پیکسل ۲و تا جدیدترین مدل ها مانند پیکسل ۷ و سری ۸ و همچنین Google Pixel Fold.

iFixit همچنین راهنماها، قطعات و کیت های ابزار مفیدی را ارائه می دهد که تعمیرات را بسیار آسان تر و بسیار ارزان تر از رفتن به یک تعمیرگاه اختصاصی می کند.

شما حتی می توانید یک کیت سفارش دهید و نه تنها با قطعات جایگزین مربوطه، بلکه یک کیت ابزار با ابزار مناسب به شما کمک می کند تا قطعه جایگزین را نصب کنید.

در مجموع ۱۰ قسمت در دسترس است Google Pixel 8 Pro و ۱۱ قسمت برای Pixel 8.

تعمیرات DIY Pixel: هزینه آن چقدر است؟

اکنون می توانید Google Pixel 8 و Pixel 8 خود را در خانه تعمیر کنید

(اعتبار تصویر: گوگل)

قیمت ها بسته به اجزای مورد نیاز شما متفاوت است، اما برای ارائه ایده، صفحه نمایش پیکسل ۸ ۱۵۹ دلار / ۱۶۴ پوند / ۲۷۹ دلار استرالیا و صفحه نمایش پیکسل ۸ پرو ۲۲۹ دلار / ۲۲۹ پوند / ۳۸۵ دلار استرالیا قیمت خواهد داشت.

این به طور قابل توجهی ارزان تر از حدود ۵۰۰ پوندی است که من اخیراً برای خرید شکسته خود نقل قول کرده ام پیکسل ۷ پرو صفحه نمایش.

قیمت باتری / ۳۹ پوند / برای پیکسل ۸ پرو و ​​به طور شگفت انگیزی ۴۲ دلار / ۴۲ پوند / ۷۲ دلار استرالیا برای باتری پیکسل ۸ است.

یک واحد دوربین جلوی Pixel 8 Pro فقط ۴۲ دلار / ۳۹ پوند / ۷۲ دلار استرالیا و ماژول دوربین عقب، در مقابل، ۱۹۹ دلار / ۱۹۲ پوند / ۳۳۵ دلار استرالیا برای دوربین اصلی و مونتاژ قیمت دارد.

لطفاً به یاد داشته باشید که این قطعات اصلی هستند که به گونه ای ساخته شده اند که کاملاً با دستگاه شما مطابقت داشته باشند و کار کنند و اگر به درستی نصب شوند باید دقیقاً مانند نو رفتار کنند.

تصویر ۱ از ۴

اجزای گوشی های سری پیکسل 8 گوگل از وب سایت iFixit

(اعتبار تصویر: iFixit)
تصویر ۲ از ۴

اجزای گوشی های سری پیکسل 8 گوگل از وب سایت iFixit

(اعتبار تصویر: iFixit)
تصویر ۳ از ۴

اجزای گوشی های سری پیکسل 8 گوگل از وب سایت iFixit

(اعتبار تصویر: iFixit)
تصویر ۴ از ۴

اجزای گوشی های سری پیکسل 8 گوگل از وب سایت iFixit

(اعتبار تصویر: iFixit)

هیچ یک از قیمت هایی که من در اینجا آورده ام شامل ابزارهای مورد نیاز نیست، اگرچه این ابزارها را می توان از iFixit نیز آورد. اما راهنماهای جامع موجود در وب‌سایت به شما اطلاع می‌دهند که دقیقاً به کدام قسمت‌ها نیاز دارید و جستجوی آن کاملاً رایگان است.

تعمیر کنید اما مراقب باشید

با این حال، تعمیر چنین دستگاه هایی آسان نیست و نیاز به فضا، مهارت و تمرکز و همچنین دست های دقیق دارد تا از شکستن اجزای ظریف جلوگیری شود.

پس از تعمیر، احتمالاً با دانستن اینکه دستگاه خود را خودتان تعمیر کرده‌اید و خود را از خرج کردن پول زیادی برای یک گوشی دیگر یا تعمیرات حرفه‌ای نجات داده‌اید، احساس غرور و رضایتی خواهید داشت.

تنها در دسترس بودن قطعات نیست که Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro را به پیشنهادی جذاب تبدیل می کند. گوگل نیز قول داده است هفت سال به روز رسانی نرم افزار برای پشتیبانی از سری پیکسل ۸، به این معنی که به طور بالقوه نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کاربران پیکسل از هم اکنون تا آینده برطرف خواهد شد.

اگر هنوز در مورد خرید پیکسل ۸ گوگل هستید یا مطمئن نیستید کدام پیکسل برای شما مناسب است، پس لیست ما را بررسی نکنید. بهترین گوشی های پیکسل.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/you-can-now-repair-your-google-pixel-8-and-pixel-8-at-home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *