Apple Fitness+ هنرمندان نیمه‌تیم Super Bowl را مورد توجه قرار خواهد داد

Apple Fitness+ در حال اضافه کردن محتوای جدید برای سال جدید است. را خدمات تمرینی مجموعه Artist Spotlight نمایش نیمه‌وقت Super Bowl را با لیست‌های پخش اختصاص داده شده به هنرمندان اخیر (از جمله هنرمند امسال، آشر) جشن می‌گیرد. علاوه بر این، مدیتیشن ها، برنامه ها و قسمت های Time to Walk جدید به زودی از راه می رسد.

را سری Apple Fitness+ Artist Spotlight کل لیست های پخش تمرینی (در تمرینات مختلف) را به یک هنرمند اختصاص می دهد. در این مورد، آن‌ها را به چند مورد اختصاص می‌دهد: ریحانا (در ۸ ژانویه)، بریتنی اسپیرز (۱۵ ژانویه)، U2 (22 ژانویه) و آشر (۵ فوریه، قبل از اجرای او).

سه نفر از این چهار هنرمند سرفصل‌های نیمه اول سوپربول بوده‌اند (یا به زودی خواهند بود): ریحانا در سال ۲۰۲۳، U2 در سال ۲۰۰۲ و آشر در سال ۲۰۲۴٫ اسپیرز رتبه‌بندی بالایی نداشته است، اما او در برنامه سال ۲۰۰۱ به اجرای برنامه پرداخت. Aerosmith و NSYNC.

Fitness+ همچنین مدیتیشن های صوتی را اضافه می کند. اپل می‌گوید که آنها فقط «راهنمای سبک» مربی را شامل می‌شوند، و فضایی را برای شما ایجاد می‌کند تا روی «صداهای آرام کاسه‌های آوازخوانی و زیر و بمی عمیق گونگ‌ها» تمرکز کنید، که همگی برای ایجاد حس راحتی تنظیم شده‌اند. هر هفته هفت مدیتیشن با مضمون صدا وجود خواهد داشت. می توانید بین جلسات پنج، ۱۰ و ۲۰ دقیقه ای یکی را انتخاب کنید.

Apple Fitness+ هنرمندان نیمه‌تیم Super Bowl را مورد توجه قرار خواهد داد
Apple Fitness+ به زودی به شما اجازه می دهد با Al Roker قدم بزنید.
NBC از طریق Getty Images

Time to Walk، سری اپل تجربیات پیاده روی صوتی با هدایت افراد مشهورAl Roker را اضافه می کند. نمایش امروز مجری و مجری مشترک هواشناسی آنچه را که در مورد مربیگری آموخته است، از جمله یک گفتگوی محوری با پدرش به اشتراک می گذارد. در قسمت‌های دیگر رپر و بازیگر Common (که قبلاً با اپل کار می‌کرد سریال علمی تخیلی سیلوتریکسی ماتل (ملقب به برایان فیرکوس، مسابقه درگ RuPaul، بازیگر کولمن دومینگو (راستین) و نویسنده/بازیگر لیلی سینگ میزبان قسمت ها خواهد بود.

۵۰ قسمت از قسمت های قدیمی Time to Walk اپل در پادکست های اپل در دسترس خواهند بود. مهمانان مشهور در محتوای موجود شامل شاهزاده ویلیام، آل روکر (دوباره!)، پتی لابل، بکی جی، سیمو لیو، ملالا یوسف زی، کامیلا کابلو، دالی پارتون، جیسون سیگل و شاون مندس خواهند بود. اگرچه نسخه پادکست آهنگ ها و عکس های انتخاب شده توسط مهمان را حذف می کند، اما همچنان می توانید از طریق برنامه Fitness+ به آن ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، هرکسی که مشترک Fitness+ نیست، می‌تواند به ۱۰ قسمت رایگان Time to Walk در پادکست‌های اپل گوش دهد.

گلف بازان نیز از خدمات محبت می کنند. اپل یک برنامه تمرینی جدید را اضافه می کند که برای علاقه مندان به لینک ها طراحی شده است. این تمرینات تمرینات قدرتی، مرکزی و یوگا را با تمرکز بر قدرت، تعادل، انعطاف پذیری و تحرک خاص مورد نیاز گلف بازان ترکیب می کند. این تمرینات شامل (و توسط) گلف باز حرفه ای رز ژانگ طراحی شده است. ژانگ گفت: “چه افراد تازه وارد این ورزش باشند و چه بخواهند مهارت های خود را ارتقا دهند، من هیجان زده هستم که تمرینات این برنامه در Fitness+ به کاربران کمک می کند تا در حرکت خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و در این دوره لذت ببرند.” مربی Fitness+ کایل آردیل این ویدیوها را هدایت خواهد کرد.

اپل با Anytime Fitness، یک امتیاز باشگاه بدنسازی در ایالات متحده، برای ارائه امتیازاتی برای استفاده از خدمات هر دو شرکت شریک شده است. ابتدا، «اعضای احتمالی» که Anytime Fitness را امتحان کنند، «تا سه ماه» Apple Fitness+ را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، مشترکین Fitness+ که به باشگاه می‌پیوندند و حداقل برای عضویت ۱۲ ماهه ثبت‌نام می‌کنند، ۳۰ روز اول خود را بدون هزینه دریافت می‌کنند. برنامه Anytime Fitness در iOS نیز با تمرینات Apple Fitness+ یکپارچه خواهد شد.

به غیر از انتشار Artist Spotlight، اپل تاریخ عرضه خاصی را برای محتوای جدید به اشتراک گذاشته است. با این حال، گفته شد که ویژگی‌های جدید «از دوشنبه، ۸ ژانویه» وارد بازار خواهند شد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-fitness-will-spotlight-super-bowl-halftime-performers-140053585.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-fitness-will-spotlight-super-bowl-halftime-performers-140053585.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *