اگر متوجه شدید که برنامه هواشناسی آیفون اغلب اشتباه است، تنها نیستید

اگر متوجه شدید که برنامه هواشناسی آیفون اغلب اشتباه است، تنها نیستید

پیش بینی آب و هوا دشوار است. حتی اگر پیشرفت هایی داشته باشیم، پیش بینی با دقت ۱۰۰٪ غیرممکن است، به خصوص زمانی که تغییرات آب و هوایی همچنان آمارها را از پنجره بیرون می اندازد. در مصاحبه با واکسالکساندر استین، پروفسور دپارتمان علوم زمین و آب و هوا دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو توضیح داد که هر اپلیکیشن آب و هوا در نهایت اطلاعات را از یک منبع، یعنی سرویس ملی آب و هوا می گیرد. آنها هر شش ساعت یک شبیه سازی انجام می دهند که پیش بینی آب و هوای چند هفته آینده را به آنها می دهد. سپس، دفاتر منطقه ای از داده های گذشته استفاده می کنند تا آن پیش بینی ها را به پیش بینی های نسبتاً دقیق تر تقسیم کنند.که حوزه ای است که هوش مصنوعی واقعا می تواند در آن کمک کند).

مشکل این است که همه اینها هنوز بر اساس الگوریتم‌هایی است که نمی‌توانند تفاوت‌ها را در مناطق، مانند زمین، توضیح دهند. به همین دلیل است که هواشناسان انسانی همیشه از یک اپلیکیشن قابل اعتمادتر خواهند بود. آنها مناطق خود را بهتر از یک الگوریتم می شناسند و می توانند ویژگی های یک منطقه و نحوه تأثیر آنها بر آب و هوا را توضیح دهند.

بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید؟ برای یکی، می‌توانید برنامه‌های جایگزین مانند برنامه The Weather Channel یا Accuweather را پیدا کنید. اینها ممکن است از اطلاعات پایه یکسانی استخراج کنند، اما از معادلات و الگوریتم های مختلف برای پیش بینی خود استفاده می کنند.

موقعیت مکانی نیز وجود دارد. برنامه آب و هوا ممکن است به شما یک پیش بینی برای کلان شهر بزرگتر نشان دهد – و اگر در یک شهر بزرگ با آب و هوای کوچک متفاوت زندگی می کنید، ممکن است پیش بینی های متناقضی داشته باشد. به برنامه هواشناسی خود اجازه دهید از مکان دقیق شما به جای کد پستی شما استفاده کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1465716/iphone-weather-app-inaccurate/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *