ستاره های «بروکلین ناین-نه» به آندره براگر ادای احترام می کنند

ادای احترام شده اند برای بروکلین Nine-Nine آندره بروگر بازیگر سینما که روز دوشنبه در سن ۶۱ سالگی پس از “یک بیماری مختصر” درگذشت. به نقل از بی بی سی.

بروگر نقش اصلی طولانی مدتی در این فیلم داشت قتل: زندگی در خیابان در دهه ۹۰، و در فیلم هایی مانند مه و شهر فرشته ها. اما احتمالا بسیاری او را به عنوان کاپیتان مرده ریموند هولت در کمدی کمدی به یاد خواهند آورد بروکلین Nine-Nineکه پس از هشت فصل اجرا شد توسط طرفداران ذخیره شد زمانی که فاکس بعد از فصل ۶ آن را لغو کرد.

براگر بروکلین Nine-Nine همبازی ها به رسانه های اجتماعی رفته اند تا خاطرات و ادای احترام خود را در پی مرگ او به اشتراک بگذارند.

تری کروس، بازیگر نقش ستوان تری جفوردز در این برنامه نوشت: “باورم نمی شود به این زودی رفتی. من مفتخرم که شما را شناختم، با شما خندیدم، با شما کار کردم و ۸ سال باشکوه را در تماشای استعداد بی بدیل شما به اشتراک گذاشتم.” نمایش، در اینستاگرام “این دردناک است. شما خیلی زود ما را ترک کردید. خیلی چیزها به من آموختید. من برای همیشه از تجربه آشنایی با شما سپاسگزار خواهم بود. از شما برای خرد ، توصیه ، مهربانی و دوستی شما سپاسگزارم. عمیقاً به همسر و خانواده شما تسلیت می گویم. در این زمان سخت، تو به من نشان دادی که زندگی خوب چگونه است.

“در آرامش بخواب، آندره. دوستت دارم، مرد.”

چلسی پرتی، که نقش دستیار هولت، جینا لینتی را بازی می کرد، نیز در اینستاگرام به عنوان “یار” او پستی منتشر کرد.

او نوشت: “دوستت دارم ❤️ دلم برای صدای دلنشینت تنگ خواهد شد. همیشه خوشبختم که با تو به چنین سفری رفته ام. صندلی کنار رینگ.” “تو برای من خیلی بامزه بودی و مظهر آبهای ساکن عمیق. من همیشه گفتگوهایمان را گرامی می دارم، اغلب با من در درگاهت آویزان می شوم و مانع خروجت می شوم، و فرصت دیوانه کننده ای که دستیار تو باشم. آیا عجیب است که من هم باشم. غصه خوردن برای منظور کاپیتان هولت برای جینا؟ من واقعا امیدوار بودم و می دانستم که دوباره شما را خواهم دید. متنفرم که نخواهم ????”

مارک ایوانز جکسون، بازیگر نقش کوین همسر بروگر روی صفحه نمایش، عکسی از این دو نفر را در کنار عنوان «ای کاپیتان. کاپیتان من» به اشتراک گذاشت.

جو لو تروگلیو که نقش کارآگاه چارلز بویل را بازی می کرد نیز ادای احترامی طولانی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

تروگلیو می‌نویسد: «داستان‌های بسیار شگفت‌انگیزی درباره آندره گفته می‌شود، اما در حال حاضر، تمام عشق من به همسرش آمی و سه پسرش می‌رود که او آنها را بسیار دوست داشت و هر آخر هفته از نمایش برای حضور در کنارشان پرواز می‌کرد.

“همه ما می دانیم که او چقدر بازیگر قدرتمندی بود، اما حتی بیشتر از آن، آندره دقیقاً مهمترین نقش خود را می دانست و عمیقاً به آن افتخار می کرد. او اغلب در مورد پسرانش صحبت می کرد و می دانست که چقدر خوش شانس بود که آمی را داشت. من هستم. از آنها سپاسگزارم که به ما اجازه دادند هشت سال را با او به اشتراک بگذاریم. او متعهد و مشتاق چیزهایی بود که دوست داشت. و این صدا.

چیزی که احتمالا نمی دانید این است که آندره هم می توانست آواز بخواند، و اغلب هنگام ناهار، آوازهای بیس را از اتاق رختکن خود به هر موسیقی جدیدی که پیدا می کرد، می خواند. در ابتدا عجیب بود زیرا خوب…*این آندره بود. براگر با صدای کامل از پشت درهای بسته زمزمه می کرد*…اما خیلی سریع در دنیا معنی پیدا کرد زیرا آن مرد بسیار پر از آواز بود و به همین دلیل دنیا توجهش را جلب کرد. من از قبل خیلی دلم برایش تنگ شده است. افتخار همکاری با مردی که می‌دانست واقعاً چیست. من احساس خوشبختی و سپاسگزاری می‌کنم. دلم برای شما کاپیتان هولت تنگ شده است. عشق، پورکچاپ.????”

و همچنین بازیگران بروکلین Nine-Nine، سایر بازیگرانی که با براگر کار کرده اند نیز پیام هایی ارسال کرده اند. ویولا دیویس، که در یک بازسازی از a اوقات خوب اپیزود در کنار این بازیگر، ادای احترامی را در Threads نوشت.

او نوشت: “من هر دقیقه کار با شما را دوست داشتم.” “استعدادت، قلب بی انتها، عشقت به خانواده …. همسرت، تو مرد بزرگی بودی. خدا به فرزندانت، همسر زیبای تو را رحمت کند….. دلت برایت تنگ خواهد شد.”

با آمدن ادای احترام بیشتر، به به روز رسانی این داستان ادامه خواهیم داد.

موضوعات
سلبریتی ها


منبع: https://mashable.com/article/brooklyn-nine-nine-tributes-andre-braugher

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *