اگر کسی دیگر آنها را نخواهد، پیاده‌های Dragon's Dogma 2 توسط بازیکنان «جعلی» استخدام می‌شوند.

Capcom راهی برای شما ابداع کرده است جزم اژدها ۲'s Pawns همچنان استخدام می شوند، حتی اگر بازیکنان دیگر این کار را انجام ندهند.

کسانی که در حال بازی Dragon's Dogma 2 بوده‌اند، می‌دانند که وقتی Arisen در مسافرخانه یا مسافرخانه‌ای استراحت می‌کند، پیک‌آپ‌های آنها از دیگران به صورت آنلاین کار می‌کند. خانه متعلق به بازیکن. با این حال، اگر یک بازیکن واقعی و واقعی به هر دلیلی پیاده شما را اجیر نکند، بازی با ایجاد یک بازیکن “جعلی” برای قرض گرفتن پیاده شما به جای آن، این کار را انجام می دهد.

این بدان معناست که حتی اگر بازیکنان واقعی دیگر واقعاً نمی‌خواهند پیاده شما را قرض بگیرند، باز هم می‌توانید چیزهایی مانند کریستال های ریفت (که معمولاً به آن RC گفته می شود)، که در Dragon's Dogma 2 بسیار مهم هستند.

ما همه ویدیوهای کباب کردن گوشت Dragon's Dogma 2 را از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده ایم.در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که این بازیکنان قلابی هنوز هم می توانند هر کاری که یک بازیکن واقعی می تواند انجام دهند – مانند دادن امتیاز به پیاده خود – شما به اطلاعات آنها مانند نمایه آنها دسترسی نخواهید داشت. در عوض، وقتی به سفرنامه پیاده خود نگاه می کنید، این گزینه خاکستری می شود. این در ابتدا در برجسته شد reddit توسط MrFoxerاما این چیزی است که ویرایشگر راهنماهای ما، لوتی، برای خودش نیز تجربه دارد.

کپکام هرگز این توهم را ایجاد نمی کند که پیاده شما استخدام شده است. در آن سوالات متداول Official Dragon's Dogma 2، توسعه دهنده تأیید می کند “پیاده اصلی شما ممکن است از سفر خود فراتر از شکاف بازگردد، حتی اگر پیاده شما توسط بازیکن دیگری قرض نگرفته باشد”. در این بیانیه آمده است: “در این شرایط، نام وام گیرنده فقط نمایش داده می شود و شما به اطلاعات وی مانند مشخصات وی دسترسی نخواهید داشت”.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dragon's Dogma 2's Pawns، می توانید بررسی کنید راهنمای مفید Eurogamer در مورد نحوه استخدام پیاده ها، فرمان های پیاده و موارد دیگر در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-pawns-will-be-hired-by-fake-players-if-no-one-else-wants-them?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *