پچ Palworld اولین Raid Boss Bellanoir را اضافه می کند

Palworld توسعه دهنده PocketPair یک به روز رسانی بزرگ جدید را برای موفقیت خود منتشر کرده است که اولین Raid Boss بازی را به همراه دارد.

این رئیس خاص یک “شیطان قدرتمند” است که به نام بلانویر شناخته می شود. Pocketpair توضیح داد که آنها را می توان با استفاده از اسلب در محراب احضار جدید Palworld فراخوانی کرد. اما، هشدار داده شود، توسعه دهنده گفته است که این مبارزه آسانی نخواهد بود.

در زیر می توانید تیزر مختصری از اولین حمله Palworld را مشاهده کنید.

پالنیوز |به روز رسانی Palworld Raid Battle #1. در یوتیوب تماشا کنید

در کنار حمله، Pocketpair طیف وسیعی از اصلاحات و چیزهای دیگر را با این به روز رسانی اضافه کرده است. این شامل همه چیز از UI گرفته تا تنظیمات تعادل است.

مواردی مانند “Recovery Meds” جدید با این به‌روزرسانی اضافه شده‌اند که توسعه‌دهنده بیان کرده است که با استفاده از این موارد به مرور زمان HP بازیکنان را به آرامی بازیابی می‌کند. به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند زره جدیدی به نام «زیر پیراهن چندقلویی» به دست آورند. تیم Palworld اعلام می‌کند: «از خود در برابر گرما و سرما فقط با یک شکاف محافظت کنید».

در بخش پال، Dumud اکنون می‌تواند روغن پال با کیفیت بالا را در مزرعه تولید کند و بازیکنان می‌توانند وزن سنگ فلز را در حین سوار شدن به Surfent Terra کاهش دهند.

در مورد آنچه که قرار است پیش بیاید، Pocketpair گفته است که در حال برنامه ریزی یک “به روز رسانی بزرگتر و پر محتوا” برای تابستان است. این شامل یک جزیره جدید، Pals و موارد دیگر خواهد بود.

توسعه دهنده بسته شد: “از حمایت مداوم شما از Palworld متشکرم.”

می‌توانید یادداشت‌های پچ Palworld کامل – نسبتاً گسترده – را از طریق جاسازی X زیر بررسی کنید. لطفا توجه داشته باشید، در حالی که این به روز رسانی در حال حاضر در Steam در دسترس است، بازیکنان Xbox باید کمی بیشتر صبر کنند.

در جای دیگر، استودیو اخیراً برنامه های کاربردی را برای a برنامه آزمایش بسته Palworldاما به متقاضیان هشدار داده است که نباید انتظار داشته باشند که از آن برای “بازی رایگان یا تجربه زودهنگام محتوای جدید” استفاده کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-patch-adds-first-raid-boss-bellanoir?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *