ایتالیایی Soulslike Enotria: The Last Song به تعویق افتاد و از DLC Elden Ring اجتناب کرد

Enotria: The Last Song ابتدا قرار بود در ماه ژوئن منتشر شود، اما تاریخ عرضه آن توسط توسعه دهنده Jyamma Games به تعویق افتاده است و اطمینان حاصل می کند که از یک برنامه خاص جلوگیری می کند. الدن رینگ DLC.

The Italian Soulslike اکنون در ۲۱ آگوست منتشر می شود، بدون اینکه درگیری با بازی موردانتظار وجود داشته باشد. گسترش حلقه Elden.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار جدید، Jyamma Games همچنین اعلام کرد که دیگر قصد ندارد Enotria: The Last Song را در کنار سایر پلتفرم‌ها بر روی Xbox عرضه کند. جیاکومو گرکو، مدیرعامل جیاما گیمز، در بیانیه‌ای نوشت: این برای تضمین تجربه برتر برای بازیکنان رایانه شخصی و PS5 است. بخار. مدیر اجرایی پیشنهاد کرد که استودیو پس از عرضه بازی در جای دیگری، نسخه ایکس باکس را دوباره ارزیابی خواهد کرد.


ایتالیایی Soulslike Enotria: The Last Song به تعویق افتاد و از DLC Elden Ring اجتناب کردEnotria: The Last Song – تریلر گیم پلی


تریلر گیم پلی بازی Enotria: The Last Song.

برای اینکه شما را مشغول نگه دارد، نسخه آزمایشی Enotria: The Last Song “به زودی” روی رایانه شخصی از طریق Steam و فروشگاه Epic Games و همچنین بر روی PS5 عرضه خواهد شد.

“ما مطمئنیم [players] گرکو گفت که شیفته آن خواهد شد، و این همچنین بازخورد ارزشمندی را از بازیکنان در سرتاسر جهان به ما ارائه خواهد کرد. ۶۰ نفر».

Enotria: The Last Song از فولکلور ایتالیایی الهام گرفته شده است، و در حالی که فضای آن زیر نور خورشید مدیترانه قرار دارد، به نظر می رسد تاریکی زیادی در کمین است.

در توضیحات بازی آمده است: “جهان توسط Canovaccio گرفته شده است – یک بازی ابدی پیچ خورده که همه چیز را در حالت سکون غیرطبیعی نگه می دارد.” “تو ای بدون نقاب، تنها کسی هستی که نقش مشخصی نداشته و ارباب سرنوشتت هستی. نویسندگان ترسناکی که آن را خلق کرده اند را شکست بده و با مهار قدرت آردور، جهان را از رکود رها کن.”


Enotria: The Last Song از فولکلور ایتالیایی الهام گرفته شده است


اسکرین شات از Enotria: The Last Song که شخصیتی نقابدار را نشان می دهد که نیزه ای آراسته به دست دارد.


Enotria: The Last Song

اعتبار تصویر: بازی های جیاما

برای همه عناوین دیگری که امسال عرضه می شوند، حتماً بررسی کنید جدول زمانی انتشار بازی های ویدیویی ۲۰۲۴ Eurogamer مفید در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/italian-soulslike-enotria-the-last-song-delayed-avoiding-elden-ring-dlc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *