برای نیازهای اندروید ۱۵ خود از تبلت پیکسل کاهش یافته قیمت استفاده کنید

من هیچ کس را به خاطر تردید در فلش کردن جدیدترین ها سرزنش نمی کنم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۵ به تلفن هوشمندی که هر روز باید روی آن تکیه کنند. مهم است که در صورت امکان از یک دستگاه ثانویه برای آزمایش و بازی با نسخه‌های آزمایشی نرم‌افزار استفاده کنید، بنابراین اگر دستگاه تست بتا اختصاصی شما این بود تبلت پیکسل? برای مدت محدودی، می‌توانید با کمی نگرانی، ۱۰۰ دلار تخفیف در یک واحد و آزمایش بتا کسب کنید.

در اکثر خرده فروشان بزرگ مانند آمازون و Best Buy، می توانید یک تبلت پیکسل را با قیمتی کمتر از ۳۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنید. و بله، همه واحدها دارای پایه بلندگو هستند. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید مدل ۲۵۶ گیگابایتی را تنها با ۴۴۹ دلار (۱۵۰ دلار تخفیف) تهیه کنید.

تبلت پیکسل شخصی من از زمانی که برای اولین بار آن را راه اندازی کردم در نسخه بتا اندروید بود. فکر من این است که نمی‌خواهم نسخه‌های بتا و چیزهایی که ممکن است در پیکسل ۸ پرو من خراب شود را فلش کنم، بنابراین به جای اینکه نگران آن باشم، آن را روی تبلت پیکسل می‌اندازم. همراه با پایه بلندگو، تبلت پیکسل یک مکمل محکم برای اتاق نشیمن من برای کنترل وسایل خانه هوشمند و انجام بازی روی مبل بوده است.

اگر این کار سرگرم کننده به نظر می رسد، پیوندهای زیر را دنبال کنید. و هنگامی که آن را دریافت کردید، اینجا هستید دستورالعمل ها در چشمک زدن تصاویر کارخانه.

خرید تبلت پیکسل: آمازون | بهترین خرید | فروشگاه گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/22/deal-pixel-tablet-at-399-good-excuse-to-play-with-android-15-dp2-100-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *