ایجی آئونوما، تهیه‌کننده زلدا، بازی‌های خطی را «بازی‌های گذشته» می‌داند.

Zelda: Tears of the Kingdom تهیه کننده Eiji Aonuma به امیدهای طرفداران برای یک بازی سنتی خطی Zelda پاسخ داده و گفته است که او معتقد است بازی هایی با مسیر سختگیرانه “بازی های گذشته” هستند.

این بحث از زمان انتشار Breath of the Wild مورد بحث قرار گرفته است و آئونوما نظرات خود را در مورد این موضوع در یک مصاحبه جدید با IGN.

“وقتی می شنوم که مردم می گویند جالب است [I miss traditional linear Zelda]Aonuma فاش کرد، “زیرا من در تعجب هستم که “چرا می خواهید به نوعی از بازی بازگردید که در آن در انواع چیزها یا روش هایی که می توانید بازی کنید محدودتر یا محدودتر هستید؟”

۱۰ چیزی که ای کاش قبل از شروع بازی Legend of Zelda Tears of the Kingdom می دانستیمدر یوتیوب تماشا کنید

آئونوما گفت: بازی‌هایی که دارای ترتیب دقیق رویدادها هستند، «نوعی بازی‌های گذشته» هستند، در حالی که بازی‌های مدرن «می‌توانند تصمیمات خود بازیکن را بپذیرند و به آن‌ها آزادی انجام انعطاف‌پذیری بدهند». او اظهار داشت که این فلسفه طراحی تیم Zelda در نینتندو است، اگرچه او اضافه کرد: «باید اعتراف کنم که ساخت بازی‌ها به این روش همیشه هزینه‌های توسعه بیشتری را به همراه دارد».

آئونوما گفت که می‌تواند درخواست‌ها برای بازگشت به بازی‌های سنتی Zelda را درک کند. او افزود: “من میل ما به نوستالژی را درک می کنم و بنابراین می توانم آن را از این جنبه نیز درک کنم.” با این حال، ممکن است بخواهید انتظارات خود را برای بازی بعدی Zelda کنترل کنید، که بعید است دنباله مستقیم Tears of the Kingdomهمانطور که آئونوما همچنین گفت که او معتقد است “ما به عنوان یک مردم تمایل داریم چیزی را بخواهیم که در حال حاضر نداریم”.

همچنین فکر می‌کنم با آزادی بازیکنان در بازی‌های اخیر [Zelda] سلسله […] او نتیجه گرفت که هنوز یک مسیر مشخص وجود دارد، “این مسیری است که آنها انتخاب کردند.” وارد دنیای باز شد از اشک های پادشاهی


برای کمک به شما در ماجراجویی Tears of the Kingdom، راهنماهایی در مورد مکان‌های آن داریم زیارتگاه ها، برج های اسکای ویو، پری های بزرگ و اشک اژدها. اگر به کمک بیشتر در زمینه مبارزه نیاز دارید، ما را بررسی کنید لیست زره و چگونه موجودی خود را ارتقا دهید. وقتی نوبت به داستان می‌رسد، راه‌حل‌هایی برای آن داریم معبد باد، معبد آب و معبد رعد و برق. فراموش نکنید که چگونه باید یاد بگیرید شمشیر استاد را دریافت کنید، گلوم هندز را شکست دهید و قفل را باز کنید مدال سفر. برای بقیه موارد به ما سر بزنید بازی Zelda: Tears of the Kingdom.



منبع: https://www.eurogamer.net/zelda-producer-eiji-aonuma-thinks-linear-games-are-games-of-the-past

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *