ایده افزایش قیمت ضربه می زند

در طول پوشش ما از Pixel 8a آینده از طرف Google، ما با این ایده کار می‌کردیم که ممکن است قیمتی بالاتر از قیمت Pixel 7a بپردازیم، که از Pixel 6a قبل از آن گران‌تر بود. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که قیمت برای امسال ثابت خواهد ماند، اما اگر تصمیم دارید فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، می‌توانید هزینه بیشتری بپردازید.

با مروری بر این تاریخ کمی، ما بودیم منجر به این باور شد که افزایش قیمت در راه است زمانی که نوع جدید ۲۵۶ گیگابایتی کشف شد. این نیز تا حدی منطقی بود، زیرا ما در حال دریافت ارتقاء در دستگاه، از جمله a برای نمایشگر باید به ۱۲۰ هرتز برسد. این نمایشگر بهبود یافته را با Tensor G3 همراه کنید و از دیدن قیمت بالاتر تعجب نخواهید کرد.

PIXEL 8A با قیمت ۴۹۹ دلار، دوباره: گزارش امروز حاکی از آن است که مدل ۱۲۸ گیگابایتی Pixel 8a مانند Pixel 7a در قیمت ۴۹۹ دلار باقی خواهد ماند. برای ۲۵۶ گیگابایت، ظاهراً فقط ۶۰ دلار بیشتر یا ۵۵۹ دلار پرداخت خواهید کرد. و اینها اعداد ایالات متحده هستند، زیرا یک خرده فروش آمریکایی باید جزئیات را زودتر منتشر کرده باشد، ما فقط نمی دانیم کدام یک.

آیا پیکسل ۸a با قیمت ۴۹۹ دلار آن را به خریدی باورنکردنی تبدیل می کند؟ مطمئناً می تواند، بله. مانند ۷a، این پیکسل ۸a نیز پیکسل ۸ را به خریدی عجیب تبدیل خواهد کرد. بسته به هفته و تخفیف، انتخاب یکی بر دیگری تصمیم دشواری خواهد بود. برای اینکه بتوانید آن را از روی پیکسل ۸a بخرید، باید واقعاً چیزی را که از دوربین جدید پیکسل ۸ دیده اید دوست داشته باشید. یا گوگل باید ویژگی های جدید هوش مصنوعی را وعده دهد که فکر نمی کنید بدون آن زندگی کنید.

Google I/O نزدیک به گوشه است و ما انتظار داریم که Pixel 8a اقدامات زیادی را انجام دهد. حتی ممکن است بتوانید در همان هفته یکی را بخرید و آن را برای خودتان آزمایش کنید. ما شدیداً به چند تلفن جدید برای بازی نیاز داریم، بنابراین ما را در گروه کسانی قرار دهید که برای این تلفن Pixel بعدی هیجان‌زده هستند.

// اسمارت پریکس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/30/google-pixel-8a-price-increase-reportedly-unlikely-499-to-start/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *