تاریخ پایان برای جابجایی Nears, Impacted Device List

Fitbit Pay حذف می شود و به شما هشدار داده شده است. اعلامیه قبلی برای پایان در ماه مارس تحت رادار قرار گرفت، اما Fitbit اکنون اعلان‌هایی را برای کاربران Fitbit ارسال می‌کند که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.

در ایمیل، فیت بیت توضیح می دهد که Fitbit Pay همچنان تا ۲۹ جولای کار می کند، اما کاربران باید پس از آن به Google Wallet منتقل شوند تا همچنان از پرداخت های NFC در دستگاه های خود استفاده کنند. Google Wallet شروع به عرضه به برنامه Fitbit با نسخه ۴٫۱۴٫۱ و بالاتر کرد، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که بتوانید از قبل تغییر دهید.

دلیل این تغییر احتمالاً به این دلیل است که Google Wallet محصول بهتری است و همچنان پشتیبانی می شود. با این حال، Fitbit (و Google) پیشنهاد می کنند که این کار مفید است زیرا Wallet از بانک ها و کارت های بسیار بیشتری نسبت به Fitbit Pay پشتیبانی می کند. احتمالا اونجا درست میگن

لیست دستگاه های آسیب دیده شامل Fitbit Charge 4، Fitbit Charge 5، Fitbit Charge 6، Fitbit Sense، Fitbit Sense 2، Fitbit Versa 2، Fitbit Versa 3، Fitbit Versa 4 و نسخه های Fitbit Charge 3 و Fitbit Versa است. همه اینها NFC دارند. Pixel Watch در فهرست نیست زیرا همیشه از Google Wallet استفاده کرده است.

ایمیلی که از Fitbit ارسال می‌شود:

Fitbit در حال به‌روزرسانی ویژگی پرداخت بدون تماس ما از Fitbit Pay به Google Wallet است. این به‌روزرسانی تعداد بانک‌ها و کارت‌هایی را که برای پرداخت‌های غیرلمسی در دستگاه Fitbit شما در دسترس هستند افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در هر جایی که Google Pay پذیرفته می‌شود، سریع پرداخت کنید.

می‌توانید تا ۲۹ ژوئیه به استفاده از کارت‌های موجود در Fitbit Pay ادامه دهید، اما دیگر نمی‌توانید کارت‌های جدید را به Fitbit Pay اضافه کنید. اگر کارت فعلی شما هنوز توسط Google Wallet پشتیبانی نمی‌شود، می‌توانید به راحتی یکی از هزاران کارتی را که Google Wallet پشتیبانی می‌کند به دستگاه Fitbit خود اضافه کنید.

برای ادامه استفاده از پرداخت‌ها در دستگاهتان، تا ۲۹ ژوئیه به Google Wallet بروید. به روز رسانی سریع و آسان است، برای شروع به سادگی روی تنظیمات دستگاه خود در برنامه Fitbit ضربه بزنید.

اطلاعات بیشتر در مورد سوئیچ را می توانید در اینجا پیدا کنید این صفحه پشتیبانی گوگل.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/30/fitbit-pay-to-google-wallet-end-date-to-switch-nears-impacted-device-list/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *