ایرپادهای نسل سوم اپل به ۱۴۰ دلار کاهش یافت

چه به دنبال لحظه آخری باشید هدیه روز ولنتاین برای شخص خاص شما یا یک انتخاب در زمستان، ایرپادهای تخفیف دار گزینه خوبی هستند. همین الان ایرپادهای نسل سوم اپل از ۱۶۹ دلار به ۱۴۰ دلار کاهش یافته است – ۱۷ درصد تخفیف. فروش این هدفون ها را به کمترین میزانی که امسال دیده ایم، می رساند.

را نسل سوم ایرپادهای اپل در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبلی خود وارد صحنه شدند. برای شروع، طراحی راحت تری دارند و سطح IPX4 در برابر تعریق و آب مقاوم هستند. ایرپادهای نسل سوم همچنین شش ساعت زمان پخش را ارائه می دهند (در مجموع ۳۰ ساعت با کیس)، شارژ بی سیم با یک شارژر بی سیم دارای گواهی Qi و یک ساعت آب میوه در تنها پنج دقیقه در جعبه. به علاوه، این مدل سیری همیشه روشن دارد و با دقت بیشتری تشخیص می‌دهد که ایرپادها در گوش شما هستند.

آیا در خرید AirPods فقط به دنبال اصول اولیه هستید؟ را ایرپاد مدل نسل دوم همچنین با ۳۰ درصد تخفیف قیمت را از ۱۲۹ دلار به ۹۰ دلار کاهش می دهد. با این حال، آنها شارژ بی سیم ندارند و تنها پنج ساعت یا ۲۴ ساعت با کیس دوام می آورند.

اگر حذف نویز برای شما حیاتی است، پس نسل دوم AirPods Pro در عوض ممکن است تماس درستی باشد. آنها در حال حاضر ۲۴ درصد تخفیف دارند که از ۲۴۹ دلار به ۱۹۰ دلار کاهش یافته است – که فاصله چندانی با قیمت استاندارد ایرپادهای نسل سوم کلاسیک ندارد. نسل دوم AirPods Pro علاوه بر حذف نویز، حالت شفافیت و صدای تطبیقی ​​را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای شش ساعت عمر باتری و ۳۰ ساعت با کیس هستند. به علاوه، هر دو ایرپاد و کیس MagSafe دارای IP54 در برابر عرق، گرد و غبار و آب هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-third-generation-airpods-fall-back-to-140-122555116.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apples-third-generation-airpods-fall-back-to-140-122555116.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *