ایسر در CES 2024 از پردازنده گرافیکی Predator و Nitro Radeon RX 7000 رونمایی کرد که با اطمینان بیشتری وارد گرافیک های شخص ثالث می شود.

ایسر در CES 2024 از پردازنده گرافیکی Predator و Nitro Radeon RX 7000 رونمایی کرد که با اطمینان بیشتری وارد گرافیک های شخص ثالث می شود.

در CES 2024ایسر با معرفی مدل‌های جدید از جمله Predator BiFrost AMD Radeon RX 7800 XT OC و مجموعه‌ای از کارت‌های گرافیک نیترو مجهز به جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon RX 7000، از جمله جدیدترین کارت AMD، Radeon RX، گستره کارت‌های گرافیک خود را گسترش داده است. ۷۶۰۰ XT.

در آغاز CES امسال Radeon RX 7600 XT و همچنین سه کارت گرافیک دیگر، پس از همکاری موفق با اینتل در سال گذشته، همکاری کارت گرافیک ایسر با AMD را گسترش دادند. این محصولات جدید به‌منظور ارائه تجربه‌های پیشرفته‌تر بازی به کاربران طراحی شده‌اند، دارای حافظه تا ۱۶ گیگابایت و ترکیب فناوری‌های نسل بعدی مانند ردیابی پرتو و تراشه‌های شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای بارهای کاری هوش مصنوعی مانند Stable Diffusion.

Predator BiFrost AMD Radeon RX 7800 XT OC قرار است از ماه فوریه در آمریکای شمالی با قیمت پایه ۵۴۹٫۹۹ دلار عرضه شود و بریتانیا و استرالیا کارت را در سه ماهه اول دریافت کنند. سری نیترو شامل AMD Radeon RX 7800 XT OC، RX 7700 XT OC و RX 7600 XT OC نیز تقریباً در همان زمان در این مناطق با قیمت‌های ۵۰۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده موجود خواهد بود.

مدل Predator BiFrost دارای ۶۰ واحد محاسباتی یکپارچه AMD RDNA 3، همراه با طرفداران Predator FrostBlade 3.0 است که نوید عملکرد بالا در گیم پلی ۱۴۴۰p و ۴K را می دهد. از سوی دیگر، سری Nitro گزینه‌هایی از ۱۲ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 را به همراه قابلیت‌های پهنای باند مختلف برای رفع نیازهای مختلف بازی ارائه می‌دهد. همه مدل‌ها بر سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته تاکید دارند که دارای ویژگی‌هایی مانند فن‌های حلقه‌ای Nitro FrostBlade و پایه‌های مسی تقویت‌شده برای جذب گرما کارآمد هستند.

عرضه این کارت های گرافیک نشان دهنده تعهد ایسر به تامین نیازهای گیمرها و حرفه ای های خلاق است. هدف این کارت‌ها با بهره‌گیری از معماری RDNA 3 AMD ارائه وضوح روان و بازی‌هایی با نرخ تازه‌سازی بالا، حتی در سخت‌ترین عناوین است. علاوه بر این، آنها از DirectX 12 Ultimate API برای جلوه‌های بصری پشتیبانی می‌کنند و موتور رسانه کدگذاری/رمزگشایی جدید AMD را برای طیفی پویا از رنگ‌ها و بهبودهایی در پخش یا استریم ارائه می‌کنند.


ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را از ۸K تلویزیون‌ها و نمایشگرهای تاشو برای تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی، پس برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید. و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/computing/gpu/acer-reveals-predator-and-nitro-radeon-rx-7000-gpus-as-it-steps-more-confidently-into-third-party-graphics-at-ces-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *