ایلان ماسک می گوید تراشه مغزی Neuralink در یک انسان کاشته شده است

اولین بیمار انسانی ایمپلنت مغزی Neuralink دریافت کرد. مطابق با الون ماسک. ظاهراً این روش موفقیت آمیز بود و ماسک گفت که فرد یک روز پس از عمل “در حال بهبودی خوبی است”.

Neuralink، که هدف آن ایجاد است (BCI)، پس از دریافت چراغ سبز از پاییز گذشته شروع به استخدام بیماران انسانی برای اولین آزمایش بالینی خود کرد . در آن زمان، Neuralink گفت که افرادی که به دلیل آسیب نخاعی گردن یا اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) به کوادری پلژی مبتلا هستند، ممکن است واجد شرایط این مطالعه باشند. این شرکت در ادامه نوشت: “هدف اولیه BCI ما این است که به افراد توانایی کنترل مکان نما یا صفحه کلید کامپیوتر را تنها با استفاده از افکار خود بدهیم.” .

ماسک هیچ جزئیات دیگری در مورد روند یا وضعیت محاکمه به اشتراک نگذاشت. او گفت که “نتایج اولیه نشان دهنده تشخیص خوشه نورون امیدوارکننده است.” کاشت موفقیت آمیز دستگاه خود در یک بیمار انسانی نقطه عطف مهمی برای این شرکت خواهد بود که ماسک آن را انجام داده است. می تواند روزی مردم را قادر سازد تا واقعیت های متفاوتی را تجربه کنند. این شرکت همچنین به دلیل نقض ادعایی با تحقیقات فدرال روبرو است قوانین

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/neuralinks-brain-chip-has-been-implanted-in-a-human-elon-musk-says-235434320.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/neuralinks-brain-chip-has-been-implanted-in-a-human-elon-musk-says-235434320.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *