بررسی جوخه انتحار ما: کشتن لیگ عدالت کجاست؟

سلام! دوباره آن زمان است – قول می دهم آن را مختصر نگه دارم. سرورهای Suicide Squad: Kill the Justice League اکنون برای بازیکنانی که دسترسی زودهنگام دارند در اینجا در بریتانیا فعال هستند، اما ما امروز اینجا در سایت – یا در واقع در راه اندازی کامل بازی در جمعه ۲ فوریه آینده – نقدی برای شما نخواهیم داشت.

این به این دلیل است که ناشر آن، برادران وارنر، فقط امروز کد بررسی را ارسال می کند. تا آنجا که ما می دانیم، این موردی نیست که Eurogamer در مقایسه با بسیاری از سایت ها یا کانال های دیگری که قصد بررسی بازی را دارند، مورد توجه قرار گیرد یا رفتار متفاوتی داشته باشد. فقط ناشر تصمیم گرفته است که کد را پس از پخش زنده بازی ارسال کند، نه از قبل – چیزی که هر از گاهی اتفاق می افتد، البته به ندرت ۲۴ ساعت کامل پس از پخش آن در برخی از نقاط جهان.

در اینجا اخطارهای معمولی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، البته مهمترین آنها این است که مثل همیشه، ما مطلقاً حق دریافت کد اولیه را نداریم. تعداد کدهایی که توزیع می شود و چه زمانی کاملاً به صلاحدید ناشر است – این بازی آنهاست، آنها می توانند هر طور که دوست دارند دسترسی به آن را انجام دهند. درعوض، لطفاً ببینید این یک «PSA» دیگر است که با موارد مشابهی که در گذشته در موقعیت‌های مشابه منتشر کرده‌ایم، مانند مواردی مانند بازی‌هایی مانند No Man’s Sky، Watch Dogs 2، سرزمین های مرزی ۳، Cyberpunk 2077 یا اخیرا استارفیلد.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به موقع یک بررسی کامل را برای شما ارائه دهیم – در عین حال، می توانید جزئیات اد را بخوانید. پیش نمایش Suicide Squad: Kill the Justice Leagueدر حالی که تیم های اخبار و راهنماهای ما مانند همیشه سخت کار خواهند کرد تا شما را در جریان همه چیزهایی که ممکن است لازم باشد بدانید.


منبع: https://www.eurogamer.net/wheres-our-suicide-squad-kill-the-justice-league-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *