ایلان ماسک X یک چرخش می کند، شروع به نشان دادن سرفصل در مقالات خبری منتشر شده در این پلت فرم می کند.

ایلان ماسک ایکس بالاخره تصمیم گرفت تصمیم عجیبی را که در اکتبر ۲۰۲۳ گرفته شده بود را تغییر دهد. آخرین به‌روزرسانی اکنون پیش‌نمایش پیوندها را با عنوان مقاله به صورت متن سفید روی یک کادر سیاه نشان می‌دهد که روی تصویر ویژگی همپوشانی دارد.

با این حال، در وب‌سایت‌های تلفن همراه، تیتر ممکن است با یک بیضی کوتاه شود، زیرا اندازه صفحه نمایش باریک است.

قابل ذکر است که URL وب سایت به یک خط جداگانه بین پیش نمایش پیوند و دکمه های پاسخ، ارسال مجدد و عملکردهای مشابه منتقل شده است.

تغییر در ارائه سرفصل ها در پیش نمایش پیوندها، انحراف از رویکرد قبلی است که در آن عناوین در تصویر اصلی مقاله پنهان می شدند. این تغییر که در اکتبر ۲۰۲۳ اجرا شد، از کاربران می‌خواست که برای دسترسی به عنوان، روی URL پوشانده شده روی تصویر ضربه بزنند.

ذکر این نکته ضروری است که برنامه اندروید X در طول این مدت همچنان سرفصل ها را در قالب اصلی خود نمایش می داد.

تصمیم اولیه برای حذف عناوین از پیش‌نمایش پیوندها توسط مالک X، ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۳ اعلام شد و ادعا کرد که “زیبایی شناسی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.” هدف این تغییر تغییر نحوه ظاهر شدن پیوندهای خبری در پلتفرم بود و تشخیص محتوای پیوندها بدون ضربه زدن روی URL برای کاربران چالش برانگیزتر بود.

ایلان ماسک، با تاکید بر هدف الگوریتم شرکت برای بهینه‌سازی زمان صرف شده در X، بیان کرده بود که لینک‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند زیرا منجر به صرف زمان کمتری روی پلتفرم می‌شوند. ماسک همچنین کاربران را تشویق کرده بود که برای افزایش تعامل، محتوا را مستقیماً در پلتفرم پست کنند.

با این حال، در نوامبر ۲۰۲۳، ماسک تصمیم خود را برای بازگرداندن عناوین به لینک های به اشتراک گذاشته شده در پلت فرم اعلام کرد که منجر به تغییر اخیر تغییر اولیه شد.

این به‌روزرسانی همزمان با X مواجه می‌شود که یکی دیگر از سرمایه‌گذارانش، Fidelity، با کاهش ارزش‌گذاری دیگری مواجه می‌شود. بر اساس افشای جدید SEC گزارش شده توسط Axios، غول صندوق سرمایه گذاری مشترک، که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به عنوان بخشی از تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲ سرمایه گذاری کرد، اکنون ارزش شرکت رسانه های اجتماعی را ۷۱٫۵ درصد کمتر از زمان خرید می کند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/elon-musks-x-does-a-u-turn-starts-showing-headlines-in-news-articles-posted-on-platform-13570832.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *