BYD چین به فروشندگان هدایایی به ارزش ۲ میلیارد یوان برای رسیدن به هدف فروش و شکست تسلا پاداش می دهد.

بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، خودروساز چینی BYD در سه ماهه چهارم سال گذشته از تسلا در فروش جهانی خودروهای الکتریکی پیشی گرفته است و قصد دارد پاداش هایی بالغ بر میلیاردها یوان را به نمایندگی های چینی خود اعطا کند.

فروشندگانی که به اهداف فروش خود در سال ۲۰۲۳ دست یافتند، طبق گزارش افراد مطلع از وضعیت، به ازای هر خودرو فروخته شده، ۶۶۶ یوان (۹۳ دلار یا بیشتر از زمان نوشتن این مقاله) پاداش دریافت خواهند کرد. عدد ۶۶۶ در چین دارای اهمیت است، زیرا به نظر می رسد کلمه “باحال” یا “شگفت انگیز” است.

این منابع اضافه کردند که انتظار می رود بی وای دی در مجموع تا ۲ میلیارد یوان بپردازد، با توجه به اینکه بیش از ۳ میلیون دستگاه از خودروهای الکتریکی خالص و پلاگین هیبریدی را در طول سال فروخته است.

رسانه چینی Yicai اولین بار در مورد پاداش فروشنده BYD گزارش داد.

BYD به طور فعال شبکه فروش خود را در چین از طریق نمایندگی ها، به ویژه در شهرهای پایین تر، گسترش داده است. طبق گزارش بانک بین‌المللی بازرگانان چین، تا اکتبر، بیش از ۳۴۰۰ فروشگاه داشت که سری خودروهای Dynasty و Ocean خود را می‌فروشند که بالاترین رتبه در بین همه برندها است.

در سه سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، BYD سود خالص ۲۱ میلیارد یوان را با فروش بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه و قطعاتی مانند باتری و لوازم الکترونیکی گوشی های هوشمند گزارش کرد.

فروش جهانی BYD در سال ۲۰۲۳ به ۳ میلیون خودرو رسید که نشان دهنده افزایش ۶۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ است که از این تعداد ۱٫۵۷ میلیون خودروی برقی خالص بودند. در مقایسه، تسلا ۱٫۸۱ میلیون خودروی برقی را در مدت مشابه تحویل داد که نسبت به سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشت.

شایان ذکر است، BYD برای چهارمین سه ماهه متوالی به رتبه اول در فروش جهانی خودروهای برقی دست یافت، که عمدتاً ناشی از فروش قوی در چین است.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/auto-tech/chinas-byd-to-reward-dealers-with-gifts-worth-2-billion-yuan-for-hitting-sales-target-beating-tesla-13571022.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *