اینستاگرام به شما امکان می دهد وضعیت ویدیو را تنظیم کنید

شما می توانید یک حلقه ویدیویی دو ثانیه ای به یادداشت های اینستاگرام خود اضافه کنید.

متا روز چهارشنبه اعلام کرد اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا یادداشت‌های خود را با اجازه دادن به شما در ارسال یادداشت‌های ویدیویی تندتر کنید.

یادداشت‌ها تاکنون مبتنی بر متن بوده‌اند، به این معنی که در حال حاضر مانند پیام‌های وضعیت AIM در دوران جوانی هزاره من عمل می‌کنند. (حتی می‌توانید آهنگی را که به آن گوش می‌دهید به اشتراک بگذارید!) افزودن ویدیو به شما فضای کمی بیشتر برای خلاقیت در یادداشت‌هایتان می‌دهد و می‌توانید یک توضیح متنی نیز اضافه کنید. اما از آنجایی که یادداشت‌های ویدیویی فقط می‌توانند حلقه‌های دو ثانیه‌ای باشند، احتمالاً به این زودی جایگزین استوری‌های اینستاگرام نخواهند شد.

این شرکت همچنین راه‌های دیگری را برای پاسخ دادن به یادداشت‌های دوستانتان از جمله عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌های صوتی، استیکرها و GIF‌ها معرفی می‌کند. اگر به یادداشتی پاسخ دهید، دوست شما آن پاسخ را به صورت DM می بیند.

اسکرین شات هایی که پاسخ ها را با یادداشت های اینستاگرام نشان می دهد.
تصویر: متا

متا یادداشت هایی را معرفی کرد اواخر سال گذشتهو آنها ظاهرا ثابت شده است که در بین نوجوانان محبوب است. من شخصاً در حال حاضر ترجیح می دهم پست های کوتاه خود را در این مورد بگذارم یک پلتفرم متا دیگراما من هنوز شلوار جین تنگ می پوشم، پس چه می دانم.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/13/23999150/instagram-notes-video-status-replies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *