اینستاگرام به نوجوانان جغد شب می گوید برنامه را ببندند و بخوابند

جدیدترین ویژگی تمرکز حواس خود را برای نوجوانان نشان داده است. وقتی یک کاربر جوان‌تر برای بیش از ۱۰ دقیقه در مواردی مانند یا پیام های مستقیم آنها، برنامه به آنها پیشنهاد می دهد که برنامه را ببندند و به رختخواب بروند.

اینها "تلنگرهای شبانه" به طور خودکار در حساب های نوجوانان ظاهر می شود و خاموش کردن آنها ممکن نخواهد بود. اینستاگرام مشخص نکرده است که آیا این ویژگی برای همه نوجوانان فعال خواهد شد یا فقط برای افراد زیر ۱۸ سال.

به گفته اینستاگرام، ایده این است که به نوجوانانی که قبلاً از ویژگی‌هایی مانند یادآوری استراحت استفاده نمی‌کنند، این برنامه را برای شب ببندند. "ما می‌خواهیم نوجوانان اینستاگرام را ترک کنند که احساس کنند زمانی که در این برنامه صرف می‌کنند معنادار و عمدی است و می‌دانیم که خواب برای جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد." اینستاگرام گفت.

این ابزار جدید از دیگر ویژگی‌هایی پیروی می‌کند که اینستاگرام برای کمک به نوجوانان و والدین آنها در مدیریت زمان صرف شده در این برنامه ارائه کرده است. همراه با و این شامل امثال . دومی به نوجوانان امکان می‌دهد اعلان‌ها را بی‌صدا کنند، به‌طور خودکار به پیام‌ها پاسخ دهند و به دوستان و دنبال‌کنندگان خود اطلاع دهند که در دسترس نیستند و کارهای دیگری انجام می‌دهند، مانند مطالعه یا خواب.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/instagram-will-start-telling-night-owl-teens-to-close-the-app-and-go-to-sleep-152600078.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/instagram-will-start-telling-night-owl-teens-to-close-the-app-and-go-to-sleep-152600078.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *