اینستاگرام و Threads دیگر محتوای سیاسی را توصیه نمی کنند

متا اراده به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، محتوای سیاسی را به کاربران در اینستاگرام یا Threads توصیه کنید. او گفت که کاربران همچنان محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند مشاهده خواهند کرد، اما این برنامه‌ها دیگر به طور فعال چنین پست‌هایی را تقویت نمی‌کنند.

این تغییر دادنکه «طی چند هفته آینده» منتشر خواهد شد، برای حساب‌های عمومی در مکان‌هایی که الگوریتم‌های توصیه متا محتوا یا پست‌هایی را پیشنهاد می‌کنند، مانند Reels و Explore اینستاگرام و کاربران پیشنهادی در Threads اعمال می‌شود. موسری در مورد چگونگی تعیین اینکه متا چه چیزی “سیاسی” محسوب می شود توضیح بیشتری نداد، اما سخنگوی متا گفت که شامل موضوعات مرتبط با انتخابات و مسائل اجتماعی می شود.

این سخنگو گفت: «تعریف ما از محتوای سیاسی محتوایی است که احتمالاً درباره موضوعات مرتبط با دولت یا انتخابات است؛ برای مثال، پست‌هایی درباره قوانین، انتخابات یا موضوعات اجتماعی». “این مسائل جهانی پیچیده و پویا هستند، به این معنی که این تعریف با ادامه تعامل با مردم و جوامعی که از پلتفرم‌ها و کارشناسان خارجی ما برای اصلاح رویکرد ما استفاده می‌کنند، تکامل خواهد یافت.”

اینستاگرام و Threads دیگر محتوای سیاسی را توصیه نمی کنند
متا

در حالی که متا پیشنهادات خود را در رابطه با این موضوعات به طور پیش فرض محدود می کند، کسانی که می خواهند چنین محتوایی را ببینند می توانند از طریق تنظیمات اینستاگرام و Threads شرکت کنند. این شرکت گفت این به‌روزرسانی بر نحوه مشاهده پست‌های افراد از حساب‌هایی که برای دنبال کردن انتخاب کرده‌اند، تأثیر نمی‌گذارد. موسری گفت: “هدف ما حفظ توانایی مردم برای انتخاب تعامل با محتوای سیاسی و در عین حال احترام به اشتهای هر فرد برای آن است.”

این تغییر جدیدترین روشی است که متا سعی کرده است تا کاربران Threads را از بحث در مورد موضوعاتی که آنها را بالقوه مشکل ساز می داند، منصرف کند. شرکت بلوک ها موضوعات «احتمالاً حساس»، از جمله واکسن و اصطلاحات مرتبط با کووید، از نتایج جستجو در Threads. موسری دارد که متا نمی‌خواهد کاربران را تشویق کند که درباره «اخبار سیاسی و سخت» در برنامه پست کنند.

اما این تغییر همچنین می‌تواند باعث واکنش شدید کاربران و سازندگان شود که برخی از آن‌ها معتقدند متا به‌طور ناعادلانه انواع خاصی از محتوا را سرکوب می‌کند. متا گفت که افرادی که دارای حساب های “حرفه ای” در اینستاگرام هستند می توانند از آن استفاده کنند این ویژگی برای بررسی اینکه آیا پست‌های آنها در حال حاضر واجد شرایط توصیه می‌شوند یا خیر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/instagram-and-threads-will-no-longer-recommend-political-content-180521125.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/instagram-and-threads-will-no-longer-recommend-political-content-180521125.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *