هیدئو کوجیما می گوید پس از بیماری که باعث شد در اولویت هایش تجدید نظر کند تصمیم گرفت Physint را برای طرفداران بسازد.

هیدئو کوجیما یک بمب پرتاب کرد در پایان ژانویه، اعلام کرد که – در کنار توسعه Death Stranding 2 – به ژانر اکشن-جاسوسی که او را با سری Metal Gear روی نقشه قرار داده است، در قالب Physint برای پلی استیشن ۵ نیز بازخواهد گشت. و اکنون ، در یک قسمت جدید از سری وب HideoTube اوطراح توضیح داده است که چگونه یک دوره بیماری و جراحی – و افکار مرگ و میر خودش – او را متقاعد کرد که “اولویت هایش را تغییر دهد” و کاری را انجام دهد که طرفداران سال ها از او می خواستند انجام دهد.

در طول اپیزود یک ساعته (با تشکر GameSpotکوجیما توضیح داد که چگونه، پس از ترک کونامی و تأسیس استودیوی مستقل کوجیما پروداکشنز، «می‌خواست با IP خودم کاری جدید انجام دهد» و «خود را به چالش بکشم» که منجر به Death Stranding شد. او ادامه داد: «سپس، برای ایجاد یک فرنچایز، Death Stranding 2 را ساختم. و می‌خواستم کار جدیدتری انجام دهم، بنابراین شروع به کار بر روی OD کردم. و از آن زمان، ایده‌های جدید زیادی وجود داشته است».

با این حال، کوجیما فاش کرد که در طول این هشت سال، “هر روز در رسانه های اجتماعی، از سوی کاربران سراسر جهان، مردم از من می خواستند که یک Metal Gear دیگر و چیزهایی از این دست ایجاد کنم.” اما تا زمانی که او در سال ۲۰۲۰، در میانه همه گیری ویروس کرونا، بیمار شد، این درخواست ها معنای مهم تری پیدا کردند.


هیدئو کوجیما می گوید پس از بیماری که باعث شد در اولویت هایش تجدید نظر کند تصمیم گرفت Physint را برای طرفداران بسازد.Physint – Hideo Kojima به ژانر اکشن-جاسوسی | پلی استیشن


هیدئو کوجیما از بازگشت خود به ژانر اکشن-جاسوسی خبر داد.

او فاش کرد: “همچنین در طول همه گیری بود، بنابراین من در تمام این مدت بیمار و منزوی بودم. حتی جراحی کردم. و فکر کردم، “دیگر نمی توانم.” من در پایین ترین سطح خود بودم و احساس می کردم نمی توانم به ساختن بازی برگردم. وصیت نامه ای هم نوشتم و در آن لحظه متوجه شدم که مردم می میرند. اما سال گذشته ۶۰ ساله شدم. من ۷۰ ساله خواهم شد. ۱۰ سال.امیدوارم هیچوقت بازنشسته نشم.با گفتن این جمله،اگر کاربران اینقدر تمایل دارند،به این فکر کردم که باید کمی اولویت هایم را تغییر دهم.هنوز می خواهم کارهای جدید انجام دهم،اما تصمیم گرفتم یک بازی اکشن-جاسوسی بسازم. ”

Physint که کوجیما در جریان رونمایی از PlayStation State of Play خود آن را به عنوان “نقطه اوج کار من” توصیف کرد، هنوز راه حل قابل توجهی است – کوجیما Death Stranding 2: On the Beach و OD با پشتیبانی مایکروسافت ابتدا روی آن تمرکز کنید با این حال، او قبلاً نکاتی را درباره آنچه ممکن است در فروشگاه وجود داشته باشد، ارائه کرده است و آن را یک «بازی تعاملی» نامیده است که از نظر ظاهر، داستان، موضوع، بازیگران، بازیگری، مد و صدا نیز یک فیلم است. به علاوه، این یک فیلم واقعی خواهد بود.

در آخرین قسمت HideoTube خود، کوجیما آن را گسترش داد و توضیح داد که در حالی که “این یک بازی خواهد بود… اگر مادرت وارد شود و ببیند شما در حال انجام این بازی هستید، فکر می کند که دارید یک فیلم تماشا می کنید. من اینطور نیستم. مطمئن هستیم که هنوز چقدر می توانیم آن را پیش ببریم.” پیش از این، کوجیما گفته بود که هدفش از Physint این است که “از موانع بین فیلم و بازی های ویدئویی عبور کند”. آیا او موفق خواهد شد؟ با توجه به جدول زمانی اینجا، احتمالاً تا زمانی که متوجه شویم همه ما نسبتاً پیر خواهیم شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/hideo-kojima-says-he-decided-to-make-physint-for-fans-after-sickness-made-him-reconsider-his-priorities?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *