اینها بازی‌های اندرویدی هستند که ما به آنها معتاد هستیم

آیا بازی اندرویدی وجود دارد که شما را معتاد کرده باشد؟ آیا شما یکی از میلیون ها نفری هستید که نمی توانند از فکر کردن به آن دست بردارند سفر AFK? ممکن است حق دریافت غرامت داشته باشید. شوخی کردم امیدی نیست اما به طور جدی، در طول سال‌ها بازی‌های اندرویدی زیادی وجود داشته‌اند که نمی‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. هر دوی آنها آلتو عناوین برای من هم همینطور بود ننه اسمیت.

سوالی که امروز از شما داریم این است که در حال حاضر به کدام بازی(های) اندروید معتاد هستید؟ ما می پرسیم زیرا نه تنها علاقه مندیم، بلکه شاید به دنبال بازی های سرگرم کننده ای هستیم که بتوانیم خودمان انجام دهیم. کشف بازی در Google Play به طور فزاینده ای دشوار شده است، بنابراین من برای یافتن عناوین جدید برای بازی به شدت به شفاهی تکیه کرده ام.

در مورد ما که اینجا در دفاتر DL هستیم، من هنوز در حال کار هستم مارول اسنپاما من برای بازی های دیگر مانند آن نیز وقت گذاشته ام هنر رالی. آن بازی در ابتدا بسیار خسته کننده است، اما فکر می کنم در نهایت دارم کنترل های واقعی را به دست می آورم. کلن میگه داره بازی میکنه پوکمون گو و پوکمون اتحاد، که به نوعی ذهن گیر است. یارو عاشق پوکمون است.

در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که چه چیزی را بازی می کنید. و اگر کسی بخواهد Granny Smith 2 را بسازد، قدردان آن هستیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/24/hump-day-question-what-android-game-is-your-current-addiction/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *