طرح جدید اینترنت T-Mobile به شما امکان می دهد با آن با ۱۶۰ دلار سفر کنید

T-Mobile که غالباً افرادی را با RV سفر می‌کند یا کسانی که دوست دارند کمپ بزنند یا هنوز به #vanlife می‌چسبند، یک طرح اینترنتی جدید برای شما دارد. هشدار داده شود، اگر داده های نامحدود می خواهید ارزان نیست.

به نام «T-Mobile Away»، این یک طرح اینترنتی است که هزینه آن ۱۶۰ دلار در ماه برای دسترسی به داده های نامحدود است، شامل یک دستگاه دروازه (که باید به برق متصل شود)، اجازه می دهد تا حداکثر ۶۴ اتصال دستگاه را در یک زمان حفظ کند. شما در حال حرکت وصل شده اید و از تمام شبکه ۵G و ۴G T-Mobile استفاده می کنید. همچنین یک نسخه ۱۱۰ دلاری در ماه وجود دارد که ۲۰۰ گیگابایت داده در اختیار شما قرار می دهد. هر دو قیمت نیاز به پرداخت خودکار دارند.

طرح جدید اینترنت T-Mobile به شما امکان می دهد با آن با ۱۶۰ دلار سفر کنید

واقعا این طرح برای چه کسانی است؟ T-Mobile واقعاً پیشنهاد می کند که برای “مسافران مکرر مانند RVs، کمپینگ ها و عشایر دیجیتال” باشد. به عنوان کسی که امروز بخشی از آن جمعیت نیستم، نمی دانم نیاز به اینترنت در جاده ۲۴-۷ چگونه است. در مقایسه بالا، می‌توانم ببینم که گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما T-Mobile می‌گوید (البته) که طرح جدید Away به دلیل مجموعه ویژگی‌هایش بهترین است. دوستان مسافری به شما اجازه می دهم تصمیم بگیرید.

طرح جدید از ۸ مه پخش می شود.

// تی موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/24/t-mobiles-new-internet-plan-lets-you-travel-with-it-for-160/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *