اینها بهترین سالهای مدرن تویوتا تاکوما هستند (و برخی از آنها که باید از آنها اجتناب کنید)

اینها بهترین سالهای مدرن تویوتا تاکوما هستند (و برخی از آنها که باید از آنها اجتناب کنید)

برای این قطعه، اصطلاح “مدرن” به کامیون هایی اطلاق می شود که در ۱۵ سال گذشته ساخته شده اند. هر چیزی قدیمی تر از آن، باورپذیری آن کلمه خاص را افزایش می دهد. زمانی که SlashGear لیست خود را از این لیست تهیه کرد مطمئن ترین مدل های تویوتا در تمام دوران، تاکوما ۲۰۰۸ بود که در این لیست قرار گرفت. برای امتیاز مصرف کننده آن، جی دی پاور آن را در مجموع ۸۵ از ۱۰۰ قرار می دهد، که بالاترین امتیاز در بین تمام تاکوماها در ۱۵ سال گذشته است، و در ۸۷ حتی بالاتر، امتیاز آن برای کیفیت و قابلیت اطمینان است. اگرچه این یکی از قدیمی ترین کامیون های واجد شرایط است، اما همچنان یک وسیله نقلیه با رتبه قابل توجه است که در آن سال جایزه Dependability را نیز از JD Power دریافت کرد.

اگر می خواهید چیزی کمی جدیدتر ساخته شده باشد، پس تاکوما ۲۰۱۳ گزینه عالی دیگری است، با امتیاز کلی ۸۲ و نمره کیفیت و قابلیت اطمینان ۸۶٫ مدل ۲۰۱۵ نیز امتیاز کلی یکسانی دارد. وقتی نوبت به فراخوان می رسد، مدل ۲۰۱۵ بالاتر از سه مورد دیگر قرار می گیرد اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تنها چهار فراخوان برای این کامیون در مقایسه با ۶ سال ۲۰۱۳ و ۱۱ سال ۲۰۰۸ گزارش شده است.

در مقایسه با سایر پیکاپ‌های سایز متوسط ​​همان سال، این تاکوماها همگی در رتبه اول قرار گرفتند، چه در یک مساوی با خودروی دیگری و چه در مورد مدل ۲۰۰۸ مورد علاقه فراری. اگر یک تاکوما دست دوم می خواهید، در صورت موجود بودن حتما از اینجا شروع کنید.

[Featured image by SsmIntrigue via Wikimedia Commons | Cropped and scaled | CC BY-SA 4.0]


منبع: https://www.slashgear.com/1496910/best-modern-toyota-tacoma-years-and-some-to-avoid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *