اینها داغ ترین مشاغل در فناوری اروپا در سال ۲۰۲۴ خواهند بود

پول بیشتر، مزایای بهتر، انعطاف‌پذیری بیشتر برای کار در زمان و مکانی که دوست دارند: کارگران فناوری اروپا، همراه با همتایان جهانی خود، فهرستی از خواسته‌های خود را تا سال ۲۰۲۴ ارائه می‌کنند.

آ نظرسنجی اخیر گالوپ دریافتند که «مخلوط‌کن‌ها» یا همان کسانی که شغلی را ترجیح می‌دهند که در آن کار و زندگی در طول روز با هم ترکیب شوند، ۵۵ درصد از نیروی کار حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند.

بنابراین، وقتی نوبت به داغ‌ترین نقش‌ها در فناوری در سال آینده می‌رسد، قبل از هر چیز – به‌ویژه برای کارکنان دانشی که مدیران مردمی نیستند و درگیر کارهای فنی عمیق مانند کدنویسی هستند – مشاغلی که گزینه‌های از راه دور یا کاملاً منعطف در آنها پیشنهاد می‌شود. در صدر لیست افراد تحت تعقیب قرار بگیرید.

پس از یک سال بلاتکلیفی و تحول در صنعت فناوری اروپا، جایی که به گفته شرکت فناوری منابع انسانی رایو، استارت‌آپ‌ها کاهش استخدام ۳۰ تا ۵۰ درصد امسال و افزایش دستمزدها تقریباً ۵۰ درصد در مقایسه با سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است، آنچه کارگران نیز می‌خواهند خوش‌بینی نسبت به آینده‌شان است. سال آینده؟ یک شغل داغ یک شغل مطمئن است.

اینها داغ ترین مشاغل در فناوری اروپا در سال ۲۰۲۴ خواهند بود

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه آینده، کارگران اروپایی برای مزایا حق بیمه قائل خواهند شد. پنج نفر برتر آنها شامل بیمه درمانی خصوصی (۵۴٪)، طرح های چرخه به محل کار، و کمک هزینه دفتر خانه (هر دو ۵۱٪)، با صندوق های توسعه حرفه ای (۴۵٪) و اشتراک خدمات سلامت روان (۴۴٪) فهرست را تکمیل می کنند. از بیشتر تحت تعقیب

در حالی که مزایا و مزایا عالی مدت‌هاست که بخشی از بسته حقوقی گسترده‌تر فناوری بوده است، واضح است که وقتی صحبت از موارد اضافی به میان می‌آید، مزایای ملموسی است که در سال آینده نسبت به غذاهای خوش‌دست مانند قهوه‌های رایگان یا داخل دفتر پیروز خواهد شد. کنسول های بازی

وقتی نوبت به نقش‌های واقعی می‌رسد که در سال ۲۰۲۴ بیشترین تقاضا را دارند، جدیدترین سالانه Deloitte گزارش روندهای فناوری بینش هایی دارد

نقش جدیدی در سال ۲۰۲۴ می خواهید؟ هزاران شغل فنی را در اینجا مرور کنید.

متاورس صنعتی

جایی که سال گذشته Deloitte از ظهور متاورس دفاع کرد، کسانی که در این صنعت کار می کنند می دانند که این اتفاق کاملاً رخ نداده است و متا به نظر می رسد در نتیجه امسال ۵۰ میلیارد دلار ضرر عملیاتی داشته باشد.

با این حال، به تازگی راه اندازی شده است، مستقل جدید متا است هوش مصنوعیابزار وب قدرتمند به نام Imagine، یک تولید کننده تصویر مشابه DALL-E OpenAI، که به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر چهار تصویر را به صورت رایگان تولید کنند.

گزارش Deloitte موافق است که “ما شاهد پیشرفت برخی از این قابلیت‌های metaverse در جهت‌های جدید بوده‌ایم.” این فناوری‌های فضایی را برجسته می‌کند که شروع به یافتن کاربرد در کاربردهای صنعتی کرده‌اند، به‌عنوان حوزه‌ای که در آن شاهد افزایش مشاغل خواهیم بود.

دوقلوهای دیجیتال، شبیه‌سازی فضایی، دستورالعمل‌های کار افزوده، و فضاهای دیجیتال مشترک که کارخانه‌ها و کسب‌وکارها را ایمن‌تر و کارآمدتر می‌کنند، تنها چهار زمینه فرصت شغلی هستند که برای سال آینده امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

هوش مصنوعی مولد

نویسندگان گزارش Tech Trends در مورد هوش مصنوعی مولد می گویند که یکی از بزرگترین اخبار چه در صنعت فناوری و چه در خارج از آن، این است که «تکنولوژی های کمی تا کنون چنین سر و صدایی پیدا کرده اند. پذیرش آن گسترده و سریع بوده است، به ویژه در مورد استفاده از Open AI ChatGPT.

در نتیجه، هوش مصنوعی تحت نظارت گسترده‌تری قرار گرفته است و قانون‌گذاران اتحادیه اروپا اخیراً بر سر یک توافق موقت برای پیشبرد قانون هوش مصنوعی بلوک، که نرده‌هایی برای فناوری‌های هوش مصنوعی مانند LLM و تشخیص چهره ارائه می‌کند، به توافق رسیده‌اند.

در حالی که گزارشی از گلدمن ساکس هشدار داد که هوش مصنوعی می تواند تا ۲۵ درصد از کارهای فعلی را جایگزین کند، این شرکت همچنین دریافت که می تواند تولید ناخالص داخلی جهانی را افزایش دهد ۷ درصد در سال ۲۰۲۳ خود گزارش آینده مشاغلمجمع جهانی اقتصاد (WEF) می گوید انتظار می رود تا سال ۲۰۲۷، ۲۳ درصد از مشاغل تغییر کند، با ایجاد ۶۹ میلیون شغل جدید و حذف ۸۳ میلیون شغل.

این نشان دهنده زیان خالص است و سایر داده های اخیر نشان می دهد که ۴۴ درصد از شرکت ها انتظار دارند در سال ۲۰۲۴ اخراج شوند. به دلیل قابلیت های جدید هوش مصنوعی.

با این حال، پذیرش و علاقه به هوش مصنوعی باعث ایجاد تقاضا برای مشاغل در این عرصه می شود و WEF به رشد شغل برای مدل هوش مصنوعی و مهندسان سریع، طراحان رابط و تعامل، سازندگان محتوای هوش مصنوعی، متصدیان و مربیان داده و همچنین اخلاق اشاره می کند. و متخصصان حکمرانی

علم داده

با افزایش سرعت دیجیتالی شدن، و شرکت های بیشتر و بیشتری توانایی های خود را به فضای ابری منتقل می کنند، اهمیت به کارگیری این داده ها بیش از پیش حیاتی می شود. اکنون نه تنها جمع‌آوری داده‌های بزرگ در زمان واقعی، بلکه استفاده از آن‌ها برای امکان تصمیم‌گیری دقیق و سریع، امری ضروری است.

انتظار می رود تجزیه و تحلیل داده های بزرگ یکی از این موارد باشد بزرگترین محرک های رشد شغل طبق گزارش WEF طی پنج سال آینده.

طبق پیش‌بینی‌های سال ۲۰۲۴ توسط Justice Erolin، مدیر ارشد فناوری BairesDev، «سال آینده، مشتریان پروژه‌های داده را با تأکید بر زیرساخت‌های قوی و تجزیه و تحلیل، با افزایش تقاضا برای توسعه‌دهندگان مبتنی بر هوش مصنوعی و مقرون‌به‌صرفه و قابلیت‌های زیرساخت اولویت‌بندی خواهند کرد».

در نتیجه، نقش دانشمندان داده، تحلیلگران، مهندسان و معماران در سال ۲۰۲۴ و پس از آن مورد تقاضا خواهد بود. حرفهبرای مهندسین یادگیری ماشین و متخصصان هوش تجاری.

چه به دنبال شغلی برای آینده باشید و چه در حال حاضر، جستجوی خود را شروع کنید هیئت شغلی خانه استعدادهای امروز


منبع: https://thenextweb.com/news/hottest-jobs-in-european-tech-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *