این آخرین شانس شما برای دریافت یک Xbox Series X رایگان از Verizon است

در بیشتر فصل تعطیلات، ورایزون مایل بوده است که در صورت ثبت نام برای یکی از برنامه‌های اینترنت خانگی، یک Xbox Series X رایگان به شما بدهد. در حالی که اینترنت خانگی معمولاً یک سرویس Verizon نیست که ما زیاد در مورد آن با شما صحبت می کنیم، اگر مشتری Verizon هستید این معامله بسیار خوب است زیرا نه تنها ارزش ۵۰۰ دلاری Xbox Series X را دریافت می کنید، بلکه آن را به یک آمازون ۲۰۰ دلاری نیز می پردازید. کارت هم

این معامله، اگر قبلاً از مزایای آن استفاده نکرده‌اید، فردا، ۳ ژانویه به پایان می‌رسد. این آخرین شانس شما برای به دست آوردن یکی از بهترین معاملات از سال ۲۰۲۳ است که به روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۴ منتقل شد.

برای بدست آوردن این Xbox Series X رایگان از Verizon، که اگر آن را جداگانه بخرید برای شما ۴۹۹٫۹۹ دلار هزینه دارد، باید برای یکی از طرح های اینترنت خانگی آنها ثبت نام کنید. سپس باید آن برنامه را برای ۱۸۰ روز (یعنی حدود ۶ ماه) زنده نگه دارید. با فرض اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، یک Xbox Series X متعلق به شماست که به قیمت هر بسته اینترنتی که شما را اجرا می کند نگه دارید. Verizon می‌گوید که پس از بازخرید، باید ایکس باکس جدید خود را در حدود ۶ هفته دیگر ببینید.

در اینجا عبارات کوچک با چاپ دقیق سایت Verizon در طول زمان آمده است:

پیشنهاد فقط آنلاین تا ۱٫۳٫۲۴ معتبر است. باید سرویس اینترنت واجد شرایط Verizon Home را فعال یا نصب کنید و ظرف ۶۰ روز پس از آن، یا حداکثر تا تاریخ ۴٫۳٫۲۴، هر کدام که اول باشد، از آن استفاده کنید. تحویل Xbox Series X ممکن است تا ۶ هفته طول بکشد. Verizon این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت لغو سرویس واجد شرایط در ۱۸۰ روز، ارزش دستگاه تبلیغاتی مایکروسافت را پس بگیرد. یک کنسول در هر سفارش، تا زمانی که موجودی تمام شود. یک پیشنهاد برای هر حساب واجد شرایط Verizon.

برای اینکه واجد شرایط باشند، به کدام برنامه های اینترنت خانگی Verizon نیاز دارید؟ بستگی به آدرس شما داره Verizon بسته‌های اینترنت ۵G Home، LTE Home و Fios را ارائه می‌کند که همگی دارای برنامه‌های خاصی هستند که واجد شرایط هستند. برای اینکه بفهمید کدام برنامه را باید دریافت کنید، باید آن را اجرا کنید سایت Verizon و آدرس خود را وارد کنید برای من، LTE Home Plus برنامه ای بود که برای دریافت کارت هدیه رایگان Xbox و ۲۰۰ دلاری آمازون نیاز داشتم.

این آخرین شانس شما برای دریافت یک Xbox Series X رایگان از Verizon است

این تبلیغ برای همه، چه مشتریان Verizon و چه مشتریان غیر Verizon در دسترس است. با این حال، اگر یک مشتری فعلی تلفن همراه با Verizon هستید، احتمالاً واجد شرایط تخفیف در طرح اینترنتی هستید که باید انتخاب کنید. همانطور که در بالا می بینید، از آنجایی که خط Verizon من واجد شرایط است، آنها مایلند به من تخفیف قابل توجهی در هزینه ماهانه من بدهند. به جای پرداخت ۸۰ دلار در ماه برای LTE Home Plus، آنها گفتند که می توانم حداقل ۴۵ دلار در ماه بپردازم.

دوباره، این تبلیغاتی فردا به پایان می رسد، بنابراین اگر می خواهید یک Xbox Series X رایگان و یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری آمازون داشته باشید، ممکن است بخواهید به این موضوع نگاه کنید. بسته به طرح اینترنتی خود، می توانید تنها چند صد دلار برای اینترنت Verizon بپردازید در حالی که یک کنسول بازی ۵۰۰ دلاری و ۲۰۰ دلار به صورت دلار آمازون دریافت می کنید.

برای اینترنت خانگی Verizon ثبت نام کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/02/verizon-will-still-give-you-a-free-xbox-series-x-if-you-get-their-internet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *