این افشاکننده ادعا می کند که “پنج بازی Resident Evil در حال حاضر در دست توسعه هستند، از جمله Resident Evil 9”.

پنج بازی Resident Evil در توسعه دهنده وجود دارد[elopment] در حال حاضر، از جمله Resident Evil 9.

این به گفته افشاگر مشهور داسک گولم است، که – اگرچه بدون چند مورد از دست دادن نیست – قبلاً اطلاعات داخلی را در مورد چندین بازی ترسناک که در آن زمان اعلام نشده بود، از جمله Resident Evil 8 به بیرون درز داده است. سایلنت هیل ۲ بازسازی شده استو سایلنت هیل: پیام کوتاه.

نقد و بررسی Resident Evil 4 Remake – SPOILER FREE RESIDENT EVIL 4 REVIEW.در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که توسط اعضای چشم عقابی مشاهده شد بازی‌های Leaks and Rumors subredditطبق گزارش ها، Dusk Golem این خبر را در Discord اعلام کرده است.

بیانیه گولم در حالی که مختصر است، ادعا می‌کند که حداقل یکی از عناوین در حال توسعه یک ماجراجویی کاملاً جدید خواهد بود، در حالی که تصور می‌شود بقیه به اجرای شگفت‌انگیز بازسازی‌های تحسین‌شده Capcom ادامه خواهند داد.

این موضوع بحثی را در نظرات در مورد اینکه آیا این پروژه‌ها می‌توانند شامل نسخه بازسازی شده Gamecube Resident Evil 1 در سال ۲۰۰۲ باشند یا خیر، آغاز شد، حتی اگر قبلاً به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است. یکی از بهترین بازسازی های تمام دوران.

“ریمیک فوق العاده است، اما بیش از ۲۰ سال قدمت دارد.” گفت: یکی امیدوار. چه به طور عینی مورد نیاز باشد یا نه، بازاری برای طرفدارانی وجود دارد که بازی‌های مدرن را ترجیح می‌دهند و این چیزی بیش از یک سرمایه‌گذاری صحیح خواهد بود.»

پست هایی از gamingleaksandrumours
انجمن در Reddit

همانطور که همیشه وقتی شایعاتی از این دست می شنویم، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که خبر را با نمک بشناسیم. با این حال، به محض اینکه Capcom این یا آن را تأیید کرد، به شما اطلاع خواهیم داد.

ICYMI، ما اخیراً این را یاد گرفتیم Resident Evil 4 Remake 1 میلیون نسخه دیگر در سه ماه گذشته فروخته استدر مجموع ۶٫۴۸ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شد.

این باعث می‌شود که این عنوان سریع‌ترین فروش رزیدنت اویل را به خود اختصاص دهد – آماری که توسط الکس آنیل، نویسنده Itchy Tasty: An Unofficial History of Resident Evil ردیابی شده است – اگرچه بازی همچنان پشت سر بازی‌هایی مانند Resident Evil 2 و Resident Evil: Village قرار دارد. از نظر کل فروش تا به امروز

در نتایج مالی تلفیقی اخیر خود، Capcom اعلام کرد که فروش‌های اخیر Resident Evil 4 توسط «اقدامات تبلیغاتی مداوم» مانند به‌روزرسانی رایگان نسخه پلی‌استیشن VR2 پشتیبانی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/there-are-five-resident-evil-games-in-development-right-now-including-resident-evil-9-leaker-claims?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *