یک بسته چهارتایی Apple AirTag با قیمت ۷۹ دلار به فروش می رسد

به لطف فروش در آمازون در حال حاضر، می توانید مقداری اضافی را انتخاب کنید با تخفیف یک بسته چهارتایی از ردیاب‌های بلوتوث ۲۰ دلار از قیمت معمولی ۹۹ دلار کاهش می‌یابد که آنها را به ۷۹ دلار کاهش می‌دهد. این بهترین قیمت برای یک بسته AirTag است که امسال دیده ایم. برای دارندگان آیفون، هیچ گزینه ای بهتر از AirTags برای پیگیری چیزهای شما وجود ندارد، زیرا آنها می توانند از شبکه عظیم Find My اپل برای کمک به شناسایی دقیق اشیاء گم شده استفاده کنند.

توانایی AirTags برای استفاده از اطلاعات مکان جمع آوری شده از میلیون ها دستگاه اپل که در حال حاضر در حال کار هستند، به این معنی است که شما می توانید هر چیزی را که گم شده است ردیابی کنید. اما ما اغلب اقلامی را در جایی از خانه‌های خودمان نیز گم می‌کنیم، و Find My در آیفون‌های سازگار دارای ویژگی جستجوی دقیق برای مواردی است که شی در جایی نزدیک است. با استفاده از برنامه Find My، می‌توانید ردیاب را پینگ کنید تا صدا پخش شود، و برنامه با فلش‌های جهت‌دار شما را به آیتم گمشده هدایت می‌کند، حتی به شما نشان می‌دهد چند فوت با آن فاصله دارد.

باتری موجود در ردیاب تقریباً یک سال دوام می آورد، بنابراین به طور کلی لازم نیست نگران تمام شدن آن باشید. پس از آماده شدن برای تعویض، فقط یک باتری سکه ای CR2032 مصرف می کند. اگرچه یک نقطه ضعف در طراحی AirTags وجود دارد – هیچ حلقه کلید داخلی یا روشی برای اتصال به آیتم دیگری وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید آن را روی چیزی بچسبانید، باید لوازم جانبی بخرید. و تعداد زیادی وجود دارد خارج وجود دارد.

AirTag ها دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و می توانید از آنها برای ردیابی ۳۲ مورد در برنامه Find My استفاده کنید. شما فقط باید یک دستگاه اپل داشته باشید تا از قابلیت های ردیابی آنها استفاده کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-four-pack-of-apple-airtags-is-back-on-sale-for-79-155353925.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/a-four-pack-of-apple-airtags-is-back-on-sale-for-79-155353925.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *