این بازی‌های کلاسیک Mario Game Boy هفته آینده به سوییچ آنلاین می‌آیند

سه بازی کلاسیک دیگر Mario Game Boy به سوییچ آنلاین می آیند.

به عنوان بخشی از جشن‌های امروز ماریو، نینتندو فاش کرده است که دکتر ماریو، ماریو گلف، و ماریو تنیس همگی هفته آینده، سه‌شنبه ۱۲ مارس، به کتابخانه دیجیتال کلاسیک خود می‌آیند.


این بازی‌های کلاسیک Mario Game Boy هفته آینده به سوییچ آنلاین می‌آیندروز MAR10 2024


روز MAR10 2024.

Dr. Mario – که در اصل یک عنوان Game Boy بود – و Mario Golf و Mario Tennis – که در ابتدا در Game Boy Color منتشر شدند – به ترتیب در سال های ۱۹۹۰، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۱ منتشر شدند.

همه به عنوان بخشی از سرویس اشتراک آنلاین سوییچ نینتندو قابل پخش خواهند بود.

اگر اینها بازی‌هایی هستند که در نهایت شما را وسوسه می‌کنند تا در Switch Online ثبت نام کنید، می‌توانید برای عضویت یک، سه یا ۱۲ ماهه ثبت‌نام کنید، جایی که بسیاری از NES، Super NES و Game Boy Nintendo کلاسیک دیگر را خواهید یافت. عناوین یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه نیز در دسترس است.

امروز روز ۱۰ مارس است. ما اوایل امروز متوجه شدیم که Paper Mario: The Thousand-Year Door and Luigi’s Mansion 2 HD در ۲۳ می و ۲۷ ژوئن منتشر می شود.، به ترتیب. شیگرو میاموتو خالق پلاس ماریو نیز اعلام کرد که الف دنباله فیلم Super Mario Bros در دست ساخت است و هنگامی که در ۳ آوریل ۲۰۲۶ منتشر شود، دنیای ماریو را بیشتر گسترش خواهد داد.

ما همچنین به تازگی یاد گرفتیم که جدید مجموعه‌های Lego Super Mario Kart در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/these-classic-mario-game-boy-games-are-coming-to-switch-online-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *