این بازی گاچای موبایل بالاخره در همین پست تاریخ انتشار و همچنین پایان سرویس آن اعلام شد

این بازی گاچای موبایل بالاخره در همین پست تاریخ انتشار و همچنین پایان سرویس آن اعلام شد

بازی موبایل پیش بینی شده گاچا عشق زندگی! جشنواره بت مدرسه ۲ معجزه زنده سرانجام تاریخ انتشار آن در توییتر اعلام شد. همین پست تایید کرد که بازی فقط برای سه ماه زنده خواهد بود.

بازی حساب رسمی توییتر این خبر را پست کرد و تأیید کرد که در فوریه ۲۰۲۴ بر روی دستگاه های تلفن همراه راه اندازی خواهد شد. این باید برای طرفداران اولین خبر خوشایند باشد. عشق زندگی! عنوان gacha که در مارس سال گذشته برای همیشه آفلاین شد.

با این حال، همان پست با یک پیچ و تاب کاملاً عجیب دنبال می‌شود: “با این حال، ما همچنین می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که نسخه جهانی درهای خود را در ۳۱ مه ۲۰۲۴ می‌بندد و خریدهای درون‌برنامه‌ای را بر این اساس متوقف می‌کند. ما از این عشق و محبت قدردانی می‌کنیم. حمایتی که نشان دادید، و ما متعهد هستیم که این چند ماه اخیر را به لحظه ای فراموش نشدنی تبدیل کنیم.”

بیشتر ببین

نیازی به گفتن نیست که طرفداران احتمالی بازی آینده از این اعلام خوشحال نشدند. یکی از پاسخ‌ها می‌گوید: «هرگز ندیده‌ام کسی در یک توییت راه‌اندازی و بسته شدن را اعلام کند».

“آیا وجود داشت پرسونا ۵ یکی دیگر با اشاره به سرنوشت بد بازی های گاچا به شوخی می گوید دراگالیا گم شده و اقیانوس ستارگان: Anamnesis که دارای یک همکاری تبلیغاتی با RPG محبوب بود.

کل وضعیت با عشق زندگی! جشنواره بت مدرسه ۲ معجزه زنده تقریباً شبیه یک تقلید است. اخیرا مجموعه‌ای از بسته شدن بازی‌های گاچا اعلام شده است، از جمله پایان خدمت برای تناسخ نییر، که قرار است در آوریل امسال فعالیت خود را متوقف کند.

قابل درک است، این واقعیت که به نظر می‌رسد بیشتر بازی‌های گاچا ماندگاری نسبتاً کوتاهی دارند، می‌تواند طرفداران را خسته کند. اما برای اعلام تاریخ انتشار یک بازی و بسته شدن بعدی در همان پست؟ این چیزی است که واقعاً بی‌سابقه است و من فکر می‌کنم برای زیرژانر در کل بدی است.

به بازی هایی که به این زودی آفلاین نمی شوند علاقه دارید؟ لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های آیفون رایگان و بهترین بازی های رایگان در استیم. متناوبا، از سوی دیگر، Tekken 8 و مثل اژدها: ثروت بی نهایت به تازگی منتشر شده است، که هر دوی آنها را به شدت توصیه می کنیم.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/this-mobile-gacha-game-finally-had-its-release-date-announced-as-well-as-its-end-of-service-in-the-same-post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *